תקשורת ומדיה

ינון מגל במתקפה על צה"ל: "אם היו מקשיבים לערוץ 14, לא היו מופתעים"

העיתונאי ביקר את המינוי של תא"ל במיל' איתי ברון לראש חטיבת המחקר באמ"ן, בשל העובדה כי הוא התבטא בעבר נגד ערוץ 14. על כך הוא פרסם בחשבון ה-X שלו: "בושה שהאיש הזה המתנה עכשיו לראש חטיבת המחקר, בצה"ל לא למדו כלום"
מערכת ice | 
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
לאחרונה הודיע תא"ל עמית סער (אשר מכהן כראש חטיבת מחקר באמ"ן) כי הוא יעזוב את תפקידו מסיבות אישיות, וזאת במקביל לעובדה כי לחקר אחריות על הכישלון של ה-7 באוקטובר. מי שצפוי להחליף את מקומו באופן זמני הוא תא"ל במיל' איתי ברון, אך המינוי עורר סערה ברשת בעקבות ראיונות שקיים בעבר בהם התבטא נגד ערוץ 14.
"הסכנה הגדולה היא שערוץ 14 ייכנס לתוך דיוני הביטחון הלאומי. זו סכנה עצומה, קיומית", אמר לראיון שנערך לפני כשנה בעיתון "הארץ". מי שביקר את המינוי היה מגיש תוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14, העיתונאי ינון מגל, שצייץ על כך בחשבונו ברשת X: "בושה שהאיש הזה המתנה עכשיו לראש חטיבות המחקר".
 
מגל הוסיף בהמשך: "נראה שבצה"ל לא למדו כלום. אגב, אם באמ"ן היו מקשיבים קצת יותר לערוץ 14 לפני ה-7.10, יש מצב שלא היו מופתעים כל כך, בושה". אין ספק כי הדבר הצליח לעורר תגובות זועמות נוספות כנגד המינוי, וגולשים רבים הסכימו עם טענותיו של העיתונאי ואף קראו לבטל את המינוי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה