תקשורת ומדיה

בגלל הסרטן? זהו התואר שקטפה הנסיכה קייט מידלטון

הנסיכה קייט מידלטון נחשבת, על פי סקר שנערך בממלכה הבריטית, כבת המלוכה הפופולארית והאהובה ביותר

מערכת ice | 
קייט מידלטון (צילום shutterstock)
עם הספקולציות המשתוללות לגבי שלומה של קייט מידלטון וחשש לחייה, בשל חשיפתה לתקשורת שהיא חולה במחלת הסרטן, סקר שיצא לאחרונה של האתר "YouGov" מגלה כי היא בת המלוכה המתחשבת והאהובה ביותר בקרב הציבור בבריטניה.
76% מקרב הבריטים שענו על הסקר, אומרים שיש להם דעה חיובית על הנסיכה מידלטון, זוהי עלייה של שישה אחוזים מתחילת השנה. במקום השני, מיד אחריה, הוא בעלה, עם 73%, כשרק בתחילת השנה, היה דווקא במקום הראשון.
 
במקום השלישי בסקר, נמצאת אן, הנסיכה המלכותית, בתה של אליזבת השנייה, מלכת הממלכה המאוחדת, והנסיכה השביעית שנושאת בתואר "נסיכה מלכותית". הנסיכה עם 71% בסקר, כשרק ל-13% יש דעה שלילית עליה.
בנוסף, המלך צ'ארלס עצמו ממשיך להיות פופולארי באופן נרחב, כאשר ל-63% מהציבור יש דעה חיובית עליו. במקום הכמעט אחרון, נמצאים הצמד הכי לא אהוב בבריטניה, הלא הם הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל, שממשיכים להיות לא פופולאריים, כאשר רק 31% מהציבור הבריטי שענה על הסקר חוו דעה חיובית עליהם.
ואחרון חביב בטבלת הסקר נמצא הנסיך אנדרו, שתופס את המקום הראשון בהיותו הכי לא פופולארי מבית המלוכה המפורסם, רק 6% מהבריטים יש דעה חיובית על הדוכס מיורק, לעומת 86% עם דעה שלילית לגביו.
 
כאמור, אחוזי ההצבעות על הסקר משתנות לפי גיל, כאשר בריטים צעירים כבר משנים את דעתם לגביי בני המלוכה לשלילה. מי שיוצאים מן הכלל הם הנסיך הארי ומייגן, כשבני 18 עד גיל 24, נוטים להסתכל עליהם באופן חיובי מאשר המבוגרים שענו על הסקר. בסקר, 58% מהתושבים הבריטים יש דעה חיובית על בית המלוכה, 79% הם מבוגרים עד גיל 65, ו-32% בני 18-24.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה