תקשורת ומדיה

בהשקעה של מיליון ש"ח: נחנכו האולפנים הנוצצים לפודקאסטים של הכוכבים

הם זיהו את הצורך, תכננו כל פרט, והשיקו מתחם פודקאסטים שמעיף את הרף לשחקים. איך הצליחו שלושה יזמים מפתח תקווה למשוך כוכבים מכל התחומים וליצור חוויית הקלטה שכולם מדברים עליה?
מערכת ice | 
ניר דבורי בפודקאסט (צילום באדיבות ספיקרס)
זירת הפודקאסטים בישראל חמה מאד, ועתה עם הקמת מתחם אולפנים חדשים - הזירה צפויה לקבל חיזוק משמעותי.
׳ספיקרס׳ מתחם אולפני הפודקאסטים המעוצבים בארץ הוקם על ידי דניאל קדוש, טל רביבו ויונתן גריץ. המתחם השוכן בפתח תקווה, שתוכנן ועוצב בקפידה על ידי מעצבי פנים מהשורה הראשונה, נועד להעניק חוויית הקלטה, מקצועית ונעימה עבור יוצרי תוכן, מותגים ומשפיענים.
חודשים ספורים להקמת בית הפודקאסט וכבר הספיק לארח באולפנים כוכבים מגוונים ואנשי מפתח, ביניהם: עדן חסון, אביב אלוש, רמי דוידיאן, ניר דבורי, נטלי דדון שיר אלמליח ועוד.
הפודקאסטים מבית פדוקאסט ׳ספיקרס׳ זכו למיליוני חשיפות והאזנות בפלטפורמות הנבחרות.  
מעבר לטכנולוגיה, חשיבה רבה הוקדשה גם לחוויית המשתמש, עם מערכות ישיבה נוחות המותאמות לשיחת הפודקאסט בה הדיאלוג צריך להיות נוח, לשם כך שמו דגש על מגוון חללים מעוצבים שמייצרים אווירה של השראה ויצירתיות. כל פרט ופרט במתחם תוכנן מתוך מטרה אחת לספק חוויה כוללת שמחברת בין מקצועיות, טכנולוגיה ועיצוב.

לדברי טל רביבו מבעלי מתחם ׳ספיקרס׳: "ראינו את הצמיחה האדירה של תחום הפודקאסטים בישראל בשנים האחרונות הבנו שיש מה לשפר בחוויה עבור היוצרים, גם ברמה הטכנולוגית וגם ברמה האסתטית והשירותית. המתחם החדש שלנו הוא הגשמת החזון הזה, לספק בית חם ליוצרים, מותגים ומשפיענים, ולעזור להם להפיק תוכן ברמה הגבוהה ביותר ללא פשרות, עבור הקהל שלהם."
בעלי המקום דניאל קדוש, טל רביבו ויונתן גריץ בעלי ניסיון רב בענף הצילום והפקת תכנים לחברות מובילות ובולטות בישראל. שירותי המתחם כוללים בין היתר: הפקה מלאה, מהרעיון ועד לפרסום הסופי, ייעוץ קריאייטיבי תכנון תכנים מותאמים אישית לצרכים ולמטרות של הלקוח, תמיכה טכנית, צוות מקצועי שמלווה את ההפקה לאורך כל התהליך, שירותי עריכה והפצה עריכת סאונד והפצת הפודקאסט בפלטפורמות המובילות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה