תקשורת ומדיה

עילאיים ומתנשאים: הברנז'ה נסחפה בטרנד - מהן קבוצות הפייסבוק החדשות?

יחצנים ומנהלי שיווק, אנשי קריאייטיב ותקציבאיות - גם שוק התקשורת עמוק עמוק עם קבוצות פייסבוק חדשות שצברו כבר אלפי לייקים. אייס עושה סדר
קבוצת פי אלף יותר אחותך תקציבאית בפייסבוק (צילום מסך) (צילום צילום מסך)
בחודש האחרון שטפו את הפייסבוק 2 קבוצות חדשות שזכו לעשרות אלפי לייקים כל אחת, בתוך ימים. מדובר כמובן ב אנשים עילאיים ומתנשאים (יותר מ-83 אלף חברים) ו אנשים בינוניים וסבירים (עם יותר מ-40 אלף).
גם בברנז\'ה התקשורתית לא יכלו להתעלם מהטרנד הלוהט, והתחילו להעתיק (קיבלו מוזה) לקבוצות נישתיות בתחום. אז קבלו את היחצנים, אנשי הקריאייטיב, אנשי השיווק, והתקציבאיות, כפי שאף פעם לא הכרתם, או שבעצם - כפי שתמיד ידעתם. גיליתם עוד קבוצות משעשעות? אתם מוזמנים לכתוב לנו ל מייל האדום או בדף הפייסבוק שלנו .
כמעט 2,900 כבר חברים בקבוצה פי אלף אחותך תקציבאית שנפתחה ב-9 ביולי, וכפי שאפשר היה לצפות, בתחתית שרשרת המזון במשרדי הפרסום, יודעים טוב טוב לצחוק על המצב. \"הלקוחה החצופה הזאת שלחה לי סמס בשמונה בבוקר!\", נכתב באחד הפוסטים, והתגובה הגיע מיד: \"לי היא שלחה בסופ\"ש!!!\".
בפוסט אחר נכתב: \"צריך לעשות להיום את קמפיין הקיץ של קוקה קולה, יש מצבוש שאתה מסיים את זה מהר? מה זה בא לי לחתוך מוקדם\". ואילו בעוד אחד נכתב: \"הלקוחה ממש אהבה את הסקיצה עם התמונה של הלילה, אבל היא שאלה אם אפשר להבהיר את זה שייראה כמו תמונה של יום\".
וכמובן, כששעות הן לא שעות, והמעסיק טועה לחשוב כי אין לך חיים, המשפט הבא בהחלט מתמצת את המצב: \"מה אתה מתעצבן?! הבריף לראשון בבוקר, עכשיו חמישי בערב, יש לך 4 ימי עבודה\".
הקבוצה מנהלי שיווק עילאיים ומתנשאים הצליחה לצבור מ-30 ביולי, אז נפתחה, כמעט 1,200 לייקים. הקבוצה מביאה לידי ביטוי קלישאות והתבטאויות שמנהלי שיווק אומרים ושומעים סביבם 24 שעות ביממה.\"תמצאו עניין ודקות ארוכות של הנאה בקבוצה חדשה של מנהלי שיווק, שיורדים על עצמם\", מאמין אחד ממקימי הקבוצה, ערן יסעור.
והנה טעימה מכמה פוסטים בקבוצה: \"\"אז שיעבדו בסוף השבוע. כשאני הייתי תקציבאית עבדנו 26 שעות ביום ואכלנו פעם ביומיים\"; \"אז אתה רוצה מכון סאדו שפונה לציבור החרדי ולמתג אותו בשם \'אנא בכח\'?\", וכמובן, איך אפשר בלי \"לא נשאר לי שקל מתקציב הפרסום עד דצמבר, דבר איתי אחרי החגים...\".
השיא, שבהחלט מתכתב עם אירוע אקטואלי, הוא הפוסט הזה: \"המזוודה שהטורקי השתמש בה כדי להסליק את החברה שלו? זה הברנד שלנו. יש מצב למיני קמפיין, שינצל את העבודה הזו ב\'הפוך על הפוך\'? חשבתי על בריף בכיוון של \'קטנה מבחוץ, גדולה מבפנים\' או משהו כזה\". אאוץ\'.
אנשי קריאייטיב מתנשאים ומסריחים כבר רשמו 950 חברים מאז שהקבוצה נפתחה ב-30 ביולי על ידי מעין דר. אתם בהחלט תמצאו פה ציטוטים מתנשאים, אבל כל כך מוכרים.
\"לא רואה מד מן\" רק מוביל לסטטוס \"לא למדתי קופירייטינג. יש כאלה שנולדים עם זה...\"; ומה עם \"לא, לא, לא, לא, לא, לא, לא, No\"?; \"בפרינט שתהיה תחושה של מעושן, באון ליין אני מבקש פייד\"; וגם \"זה לא שקשה לי לפרגן, זה פשוט לא רעיון מספיק טוב\"; והשיא: \"\'מנהל קריאייטיב\'... בוא נגזים. זה סושיאל\".
חוגגים על פרשת מוטי אלון (מתוך הקבוצה עושים כותרות)
חוגגים על פרשת מוטי אלון (מתוך הקבוצה עושים כותרות)

חוגגים על פרשת מוטי אלון (מתוך הקבוצה \'עושים כותרות\')
ב-16 ביולי נפתחה הקבוצה יח\"צן עושה מסיבות, אני יועץ תקשורת , שצברה 190 לייקים, אבל ניפקה כמה פנינים. דוגמאות: בלוגר ליחצן: \"את יכולה לארגן לי ולמשפחתה של אשתי טיסה מסביב לעולם? אכתוב על זה פוסט..\"; \"אני לא תקציבאית אני יועצת תקשורת...! כן, יש הבדל!!!\"; \"45 לייקים בשעה, אולי נשלח את זה לצינור? (הלקוח ההיפותטי של העמוד הזה); \"אני רוצה אייטם באולפן שישי עוד השבוע...\"; ו\"לא!!!! אני עושה י-ח\"-צ...!!! פרסום זה משהו אחר לגמרי!!!\".
מקימת הקבוצה, יועצת התקשורת דניאל פיטרס ממשרד טריאקס, טוענת כי \"כמו כל עבודה, יש רגעים של ייאוש וקושי, לכן החלטנו להקים קבוצה הומוריסטית בה כל אחד יכול ל\'צחוק\' על המקצוע עם החברים לקבוצה\".
קבוצת יחצנים עילאיים ומתנשאים נפתחה ב-24 ביולי, ועד כה היא עם 194 לייקים. ומה ליקטנו בה? \"העיתונאי הזה לא נותן לעובדות לבלבל אותו\", המוכר כל כך מהז\'רגון היום-יומי של אנשי היח\"צ; \"אנחנו לא מתעסקים עם פליטי ריאליטי\"; \"לא מכיר את הכתב. אני שולח ישר לעורך\"; ו\"יש לך אפשרות לתפוס את זה היום כי מחר זה יהיה בכל העיתונים\".
קבוצת עושים כותרות קצת שונה במהותה מהקבוצות האחרות. היא נפתחה ב-20 בינואר השנה, צברה 812 לייקים, ומזמינה את גולשיה לתת כותרות לנושאים שנמצאים על השולחן. אתמול למשל, לאחר שבית המשפט הרשיע את הרב מוטי אלון בביצוע מעשים מגונים בקטין, כתבו אנשי הקבוצה, \"כמו שאני מכיר את הפאנל, כדאי שיתפלל. זה הזמן למצוות כותרות\". אחד הגולשים השיב: \"מסכת סוטה\".
אנשי קריאייטיב בינוניים וסבירים נפתחה ביום שני האחרון, עם 91 לייקים בלבד, אבל משעשעת. \"זה הולך להיות ויראלי!\", כפי ששומעים בכל משרד; \"אנחנו בזכורות והאהובות!!!\", החלום של כל איש מקצוע זוטר; ובמסגרת הטרנד: \"פותח דף של \'בינוניים וסבירים\' שבוע אחרי \'מתנשאים ו...\'.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    חהחהחה ענק ענק
    נמרוד 08/2013/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מת על הקבוצות האלה!
    סגור
  • 6.
    עושים כותרות
    אלי 08/2013/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש גם את זה מצחיק מאוד https://www.facebook.com/#!/osimkotarot
    סגור
  • עושים כותרת זה
    ככה זה 08/2013/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סביר ובינוני
    סגור
  • 5.
    אנשים פחחחחח
    בובו מקלפלן 08/2013/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחום פח
    סגור
  • 4.
    פחח
    מישהי מטריווקס 08/2013/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משרד של רמאים תחמנים ושקרנים
    סגור
  • 3.
    כתבה מדליקה
    בכירה 08/2013/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין ספק שאלכסנדר כץ תמיד נשאר בעניינים ויודע בדיוק מה לכתוב על התעשייה
    סגור
  • 2.
    פי 1000 תקציבאיות זה ענק (ל"ת)
    תקציבאית 08/2013/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פי אלף תקציבאיות הכי גדול! (ל"ת)
    אחד שכתב שם 08/2013/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור