שיווק ופרסום

משה חוגג ספונסר חדש: 'גשם החזקות' תשקיע 9 מיליון שקל בחסות לבית"ר ירושלים

המועדון מהבירה יקבל חסות לארבע שנים מחברת הנדל"ן, אשר שמה יתנוסס על חולצות השחקנים לשנים הקרובות. חוגג: "מודים על הבעת האמון במותג שהולך בדרך הבית"רית של 'ואהבת לרעך כמוך'"
אנגלינה יוסים | 
בית"ר ירושלים
חברת "גשם החזקות" חתמה על מתן חסות בגובה 9 מיליון שקלים למועדון הכדורגל בית"ר ירושלים, ותהפוך לספונסר הראשי לעונת 2020/2021. גשם החזקות הינה חברה לייזום נדל"ן בבעלות יוסי מזרחי ושמגר ואקנין.
 
כחלק מהסכם החסות אשר בתוקף לארבע שנים, יתנוסס לוגו החברה בקדמת החולצות של הקבוצה הבוגרת וכן על החולצות שיירכשו על ידי האוהדים. שחקני הקבוצה עלו כבר למשחק מול מכבי נתניה אתמול (שבת) ובמשחק מוקדמות הליגה האירופית באלבניה עם הספונסר החדש.
בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, אמר כי "חברת 'גשם החזקות' היא חברה יזמית שהפכה לשם דבר בעולם הנדל"ן. אנו שמחים על החלטתה לקחת את החסות הראשית על משפחת בית"ר ירושלים. החתימה עם 'גשם החזקות' מביאה לידי ביטוי כי גם בתקופה מאתגרת זו, ספונסרים מתחברים למועדון ואת הבעת האמון במותג שהולך בדרך הבית"רית של "ואהבת לרעך כמוך".

בעלי החברה, יוסי מזרחי ושמגר ואקנין, מסרו כי "זהו יום מרגש עבורנו, חברת 'גשם החזקות' ובית"ר חולקות חזון וערכים משותפים. הדבר מתבטא בין היתר בתרומה לאוכלוסיות שונות בירושלים ובכל המדינה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה