מינויים

ממשיך את ההסברה בעולם: יוסף חדאד מצטרף לערוץ i24news

הפעיל החברתי הערבי ישראלי יצלם תכנים בערבית ואנגלית שיופצו לצופים במדינות ערב השונות. חדאד, תושב נצרת ונכה צה"ל ממלחמת לבנון השניה, משמש כמנכ"ל של עמותת ביחד ערבים זה לזה הפועלת לגישור על פערים בין יהודים וערבים
ארנולד נטייב |  2
יוסף חדאד (צילום ביחד ערבים זה לזה)
הפעיל החברתי הערבי ישראלי, יוסף חדאד בן ה-35, שבשנים האחרונות התפרסם בזכות סרטוני הסברה פרו ישראלים ברשתות החברתיות שזכו להצלחה, הצטרף לערוץ i24news, שמשדר מישראל ויצלם עבורם תכנים בערבית ובאנגלית.
במסגרת תפקידו הוא יערוך ויצטלם לסרטוני רשת ותכני הסברה דיגיטליים המיועדים לצופים בערוץ ממדינות ערב השונות. בנוסף יצלם גם תכנים לערוץ באנגלית.
חדאד, תושב נצרת ונכה צה"ל ממלחמת לבנון השניה, משמש כמנכ"ל של עמותת ביחד ערבים זה לזה הפועלת לגישור על פערים בין יהודים וערבים ונחשב לאושיית רשת עם עשרות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות, וידוע בין השאר בסרטוני הסברה ישראלית שמפרסם ברשתות החברתיות בשפות שונות וזכו למיליוני צפיות.
יוסף חדאד אמר: "שמח להצטרף לצוות של ערוץ i24news. בתקשורת העולמית ובפרט בתקשורת הערבית לא מציגים את התמונה המלאה על מדינת ישראל ועל החברה הישראלית. באתי לשנות את זה ולהציג את המציאות בישראל ללא פילטרים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ר
    חיים 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוסף אתה גיבור בכל המובנים והעשייה שלך כל כך חשובה במיוחד בימים אלה זה הכי מורגש אנחנו בסך הכל רוצים דבר אחד לחיות ביחד בשקט ובשלווה ללא טרור ואם זו מלחמה עולמית התקווה שלי שכל הטרור המדינתי והחוץ מדינתי ימחק לעולמי עד המון הצלחה בכל מכבד מעריך ,אוהב ומוקיר אותך איש יקר גיבור ישראל !! תמשיך באותה דרך ישר כוח
    סגור
  • 1.
    אדם מגעיל
    אחת שיודעת 01/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מי שמכיר אותו באופן אישי יודע שהוא אדם אלים. למה לדעתכם אין לו בת זוג?
    סגור