תקשורת ומדיה

בגלל סער: גאולה אבן תפסיק את עבודתה בתאגיד עד לאחר הבחירות

למרות שהנהלת התאגיד הסכימה כי תוכל להמשיך להגיש חדשות כל עוד לא תעסוק בנושאים פוליטיים בעקבות התמודדות בן זוגה גדעון סער, גאולה אבן הודיעה כי תצא לחל"ת עד לאחר הבחירות
יהודה לוינגר |  1
גאולה אבן גדעון סער (צילום תומר נויברג פלאש 90)
מגישת החדשות גאולה אבן הודיעה היום (שלישי) כי תצא לחופשה ללא תשלום מעבודתה בתאגיד השידור הציבורי עד לאחר הבחירות, הסיבה: התמודדות בן זוגה, גדעון סער, בבחירות עם מפלגתו "תקווה חדשה".
כזכור, עם הכרזתו של סער, התכנסה ועדת האתיקה של התאגיד בנוגע להמשך העסקתה של אבן בהגשת חדשות, והחלטתה הייתה כי מגישת החדשות תוכל להמשיך להנחות את התכנית "ערב ערב" אך תימנע מעיסוקים בנושאים פוליטיים הנוגעים להתמודדות סער.
מנכ"ל התאגיד, אלדד קובלנץ, התייחס לפרשה לפני חודש ואמר כי לדעתו אין מניעה שאבן תמשיך להגיש את החדשות, אך ברוך שי - ראש חטיבת החדשות בערוץ - החליט כי אבן אמנם תוכל להמשיך להגיש חדשות אך לא תעסוק בכלל בנושאים פוליטיים: לא בגדעון סער ולא במתחריו. אמנם, בכירים בתאגיד בחנו את הנושא מקרוב וגם ועדת האתיקה עקבה אחר אייטמים שאינם פוליטיים אך יכולים להוות בעיה מצד ניגוד העניינים של אבן.
כאמור, למרות ועדת האתיקה והנהלת התאגיד כי תוכל להמשיך להגיש חדשות בערוץ, החליטה אבן לצאת לחל"ת עד לאחר הבחירות. שלושה ימים בלבד לפני המועד האחרון להגשת הרשימות. על פי סקר של ערוץ 20 שנערך אתמול, מפלגת תקווה חדשה של סער מקבלת 14 מנדטים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עדיף שתישאר בחלת גם לאחר הבחירות
    שלוימה 02/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סער מתמוסס ל5 מנדטים במקרה הטוב אבל גאולה אבן זו עוד שופר שמאלני שכבר די משעמם
    סגור