תקשורת ומדיה

שלושה אחים בטקס המשואות: החייל, השוטר וכתב כאן 11

שלושה אחים מבית משפחת שטיינמץ ישתתפו בטקס המשואות. הפראמדיק של המשטרה אהרון שטיינמץ, מצטיין הנשיא יוסף שטיינמץ ומי יסקר את האירוע? כתב המשטרה של כאן 11 ואח של השניים, משה שטיינמץ
מערכת ice | 
האחים לבית משפחת שטיינמץ (צילום מסך כאן 11)
הערב (רביעי) טקס הדלק המשואות יתקיים בהר הרצל ויהפוך באופן רשמית את העצבות של יום הזיכרון והשכול, לחגיגות העצמאות ה-73. במהלך טקס המשואות הנוכחי תחגוג במיוחד משפחת שטיינמץ, לטקס יגיעו שלושה נציגים מתוך 11 מטעמם: כתב כאן 11 שיסקר את האירוע משה שטיינמץ ואחיו: אהרון שישמש כפראמדיק של המשטרה ויוסף החייל שנבחר למצטיין נשיא. 
בתכנית "ערב ערב" של דב גילהר השלושה עלו להתראיין ודיברו על המאורע המיוחד: אהרון כאמור הוא הפרמדיק של המשטרה נמצא במדור הרפואה של משטרת ישראל במחוז ירושלים ובמהלך הטקס מלבד לחגוג עם אחיו את בחירתו של יוסף למצטיין הנשיא, הוא ישמש כחלק מאבטחת האירוע וידאג לביטחון הקהל. אהרון אמר: "זאת לא הפעם הראשונה שלי בטקס, הפעם אני מתרגש במיוחד כי אחי יוסף חיים נבחר למצטיין נשיא ואני מלא גאווה ורגש".
סמל יוסף שטיינמץ שכאמור נבחר למצטיין הנשיא אמר: "בסופו של דבר זאת החלטה של הוועדה ולא כולם יודעים אותה, אני מניח שנבחרתי על הרבה עבודה קשה ומעבר לשעות הפעילות". שטיינמץ משרת בחטיבה הטכנולוגית ליבשה, יחידת נאסה, יחידת הניסויים של צה"ל העוסקת בחימוש מדוייק. "לפני איזה חודש או חודשיים, הרע"ן אמר לי שנבחרתי ומאוד התרגשתי האמת"

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה