תקשורת ומדיה

עמית סגל מכריע: האם מפלגת העבודה תיכנס לממשלה?

על פי הפרשן הפוליטי של חדשות 12 ובו הוא כותב על העתיד של מפלגת העבודה בממשלה הנרקמת. סגל: "בעבודה כועסים על ההצעה אליהם". האם מפלגת העבודה בכל זאת תיכנס לממשלה?
מערכת ice |  6
מרב מיכאלי עמית סגל (צילום משה שי הדס פרוש פלאש 90)
הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, כתב היום (מוצאי שבת) בערוץ הטלגרם שלו המונה כמעט 100 אלף עוקבים כמה עדכונים לקראת השבוע הקרוב ועל הניסיון של נפתלי בנט ויאיר לפיד להקים ממשלה. 
סגל כתב בטלגרם: "מחר יחל המו"מ של לפיד ובנט עם רעמ, במפלגה יערכו סקר לגבי דעת הציבור שלהם על כהונת עבאס כשר ועצם הכניסה לממשלה. בעבודה כועסים על ההצעה אליהם, שאינה משופרת ממה שקיבלה המפלגה אשתקד כשהייתה 2 מנדטים בלבד".
אך האם למרות ההצעה של בנט, עדיין מפלגת העבודה תיכנס לממשלה? לדעתו של הפרשן כן, למרות ההצעה הפחות אטרקטיבית העבודה תיכנס: "לא יפילו את הממשלה אבל במקרה קיצון ישקלו לתמוך מבחוץ ומן הסתם יסתדר בסוף".
בנוסף סגל דיווח גם על כמה מינויים שצפויים לעלות לכותרות בנוגע לשרים החדשים בממשלה. לטענתו של סגל משרד התקשורת יוצע לקרין אלהרר, משרד האנרגיה אולי לעמר ברלב, והמשרד להגנת הסביבה לזנדברג. כמו כן, סגל הוסיף שמרצ תתעקש לקבל את תיק החינוך.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    סגל
    דור שני 05/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאיפה אתם שואבים את האומץ לייצר כותרות כל כך מטומטמות?עמית סגל מכריע?עמית סגל קובע?סגל הוא עיתונאי,זה הכל.אני שומע את הלהג שלו ולא מתפעל. הוא בסך הכל מדברר בעלי אינטרסים שונים. לא מכריע ולא בטיח.
    סגור
  • 3.
    ברור שתיכנס. על ארבע. תנקי ותשתקי. אישה כנועה (ל"ת)
    ארצי אלי הבן 05/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 2.
    הלוואי שיפילו (ל"ת)
    אמן 05/2021/09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    איך תכניס את הנכדה של קסטנר שמסר 700000 יהודי הונגריה
    דנה 05/2021/09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לאייכמן ללא כדור אחד
    סגור
  • מה זאת אומרת מסר
    אניהיא 05/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מישהו הכניס לכם שטויות לראש.קסטנר הציל כמה שהוא היה יכול,זה לא אומר שהיא מסר את השאר.!!! אני באופן אישי מכירה כמה כאלו שניצלו על ידו.וכפי שנאמר המציל נפש אחת בישראל כאילו הציל עולם ומלואו.אבל זה אתם כבר לא בעד ממילא. מי הוא זה שיציל אותכם מעולם של חדלות אישים,רוע לב טהורות,כאילו שהציל עולם ומלואו.אלוהים ירחם עלינו מהרשויות של טיפשים פושעים כמותך.
    סגור
  • סבא שלה פספס יהודי אחד, אבא של יאיר. עכשיו הבן ילקק (ל"ת)
    ססי ח 05/2021/09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור