תקשורת ומדיה

יואב אבן נאלץ לדווח תחת מחסה: גבורה או חוסר אחריות?

כתב חברת החדשות מסקר מהשטח גם במהלך מטח כבד לאזור הדרום ואזעקות צבע אדום, בעודו משתטח ומחפש מחסה. בעוד רני רהב הצדיע לו: "דוגמא ומופת", היו כאלה שדווקא ביקרו זאת: "דוגמא אישית בעייתית מאוד"
מערכת ice |  1
יואב אבן (צילום מסך)
העיתונאי יואב אבן מדווח במהלך היום (שלישי) מהשטח, גם כאשר נשמעות אזעקות צבע אדום בדרום, וממשיך לסקר גם בעודו שוכב ותופס מחסה. האם כתב קשת 12 מביא דוגמא ומופת או מסתכן לשווא בלי תועלת עיתונאית?
במהלך המטווח הכבד לאשקלון ואשדוד, השתטח הכתב הישראלי של חברת החדשות והמשיך לדווח מהשטח, ובתקשורת נחלקו הדעות האם זה הדבר הנכון לעשות.
היח"צן הישראלי רני רהב שיבח את פעולתו של אבן: "כל הכבוד לך, ממש בקרבי למען הציבור, להצדיע לך יואב אבן", כתב רהב על הכתב והוסיף על פעילותו: "ללא מורא ופחד, דוגמא ומופת. חדשות 12".
לעומת זאת, אבישי גרינצייג ביקר את התנהלותו של אבן: "לא רואה פה גבורה גדולה" צייץ כתב המשפט, "אין פה שום תועלת עיתונאית והדוגמה האישית שמשתקפת לציבור בעייתית מאוד". לדבריו המצב העדיף היה אחרת: "תשב במרחב מוגן ותדווח כמו אדם אחראי". לאחר מכן הוסיף: "מה לכל הרוחות?!".
הגולשים דווקא הגיבו בחיוב לפעולות של הכתב בן ה-47 שמדווח למרות הכול מהשטח, למרות דבריו של גרינצייג: "מורשת רוני דניאל", כתב אחד מהם, ואחר הוסיף: "רמבו 3". גולש אחר הוסיף ביקורת על כתב המשפט: "לא מבין מי שאל אותך בכלל? לא כל דעה שצצה אתה חייב להשמיע".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יאפס
    ניר 05/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תעשו לנו טובה תחסכו לנו לצפות בכתב הזה. מביא נאחס. שנה שלמה עם הקורונה ושנה נוספת עם ההתפרעויות? לא תודה.
    סגור