תקשורת ומדיה

ריקלין: "במקום נורמלי חצי עזה כבר הייתה עולה בלהבות"

איש התקשורת בביקורת חריפה על התנהלות צה"ל והממשלה במהלך מבצע "שומר החומות" לאחר מטח כבד על הדרום ומרכז הארץ: "באולפנים מסביר רוני דניאל שאין מה לעשות. כלומר חבורת גלותיים מנהלת פה את העניינים"
מערכת ice |  2
שמעון ריקלין (צילום אמיר לוי פלאש 90)
תגובות חריפות לאחר החרפת ירי הרקטות הערב (שלישי) לעבר ישראל, עם פגיעה ישירה בבית בשדרות ובאוטובוס בעיר חולון, ומטח כבד על נתב"ג ותל אביב. איש התקשורת שמעון ריקלין תקף: "למה מחכים? לעוד נפגעים אצלנו?".
על פי הכתב הצבאי של ידיעות אחרונות, יוסי יהושע, צה"ל יגיב בתקיפות לחמאס והג'יהאד האסלאמי: "בכיר מאוד בצה״ל: נגיב בעוצמה לירי. מי שלקח את ההחלטה לא קרא אותנו נכון".
שמעון ריקלין העביר ביקורת על התנהלות הממשלה: "למה לא מורידים עדיין בניינים בעזה? למה מחכים? לעוד נפגעים אצלנו? שוב נספור 50 יום כמו בצוק איתן עד שיעשו את זה?".
עוד הוסיף מגיש חדשות 20: "ארגון טרור מאיים שישגר טילים על ישראל. וכולם נערכים לשיגורים הללו כאילו הם עובדת טבע. ובאולפנים מסביר רוני דניאל שאין מה לעשות גם תושבי תל אביב יצטרכו להתרגל להיות במרחבים מוגנים. כלומר חבורת גלותיים מנהלת פה את העניינים. במקום נורמלי חצי עזה כבר הייתה עולה בלהבות בלי הקש וגג".
אבישי עברי הוסיף על כך: "איך אנחנו מאפשרים לתושבי הדרום לחיות ככה יום אחרי יום שנה אחרי שנה? באמת חרפה". עיתונאי תאגיד השידור גל ברגר קבע: "מה שקורה הערב: זו הכרזת מלחמה של חמאס". חיים לוינסון הסתפק במילה אחת: "נגמר?", ובן כספית שיתף את ירי הרקטות לעבר ביתן שבהוד השרון וכתב: "איפה הקטארי עם הכסף".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איזה מזל יש לנו שאתה תועמלן זניח בשולי החברה (ל"ת)
    מכיר את ריקלין שנים 05/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    ספר לחבר שלכם בערוץ 20 וגלי ישראל,ביבי....
    הההההה.... 05/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הוא מנע פעולות משמעותיות וכך איבדנו את ההרתעה.חזרנו לתקופה שלפני קום המדינה:פרעות ופוגרומים ביהודים. המשיכו להלל את נתניהו ונאכל יחד את הדייסה....
    סגור