תקשורת ומדיה

יאיר נתניהו צייץ לכתב כיכר השבת: "בובה של נוני מוזס ואבי ויס" ומחק את הציוץ

סבב ציוצים נרשם בין ישי כהן ובנו של ראש הממשלה על רקע ציוצי ביקורת של הכתב על הסיעות החרדיות. נתניהו רמז שהוא בובה של אבי ויס ונוני מוזס ומחק את הציוץ לאחר מכן. חיים לוינסון התבדח וכתב לכהן: "סומנת".
מערכת ice |  6
ישי כהן ויאיר נתניהו (צילום יוטיוב)
עימות חדש ברשת נרשם היום בין מגיש כיכר השבת, ישי כהן לבין בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו. סבב תגובות ביניהם בטוויטר גרר האשמה של יאיר נתניהו כלפי הכתב כי הוא בובה של נוני מוזס ואבי וייס.
כהן המסקר את המפלגות החרדיות צייץ: "אם רק היו מסכימים שנצטט את מה שהם מדברים בשיחות סגורות, הייתם מבינים עד כמה התסכול בסיעות החרדיות גדול. אפילו ענק.מבחינתם הליכה מיותר לאופזיציה". מגיבה בשם שיר צדוק אזולואי כתבה לו: "למה אתה מנסה לכניס טריז אצל נאמני הימין מי מפעיל אותך?" והכתב שיתף את הציוץ עם בדיחה בה בחר לענות "מלך זילברשלג".
 

יאיר נתניהו החליט להגיב לכך וכתב למגיש כיכר השבת: "תתחדש על הפינה הקבועה החדשה בערוץ השנאה וההסתה נגד חרדים 12. דרך אגב נוני הוא הבעלים של האתר שלך לא?". כהן הגיב כי הוא טועה ושהוא מנסה להיות הוגן ומגיע לשם כדי להעביר להעביר את המסר החרדי: "לא. ואין לי פינה קבועה. כן מגיע לשם או כותב כדי להעביר את המסר החרדי. כמו שאביך היקר עושה מעת לעת". לאחר מכן הרחיב הכתב ופנה לבנו של ראש הממשלה: "יאיר. מכבד אותך מאוד. כמות הביקורת שלי על ממשלת ה״אחדות״ גדולה. וכותב בכל מקום. מנסה להבין למה השיח הזה שלך? האם אתה חושב שעיתונאי לא צריך לדווח על מידע שקיבל/שמע רק בגלל היותו מצביע למפלגה חרדית שהיא חלק מגוש הימין? עצם היותי חרדי מחייב אותי להפוך לשופר המדווח רק מה שנח לגוש?".

הציוץ של יאיר נתניהו שנמחק
נתניהו הבן החליט להגיב בציוץ משלו שנמחק לאחר מכן ובו תקף: "יש לך קו מאוד ברור כבר שנה. אנחנו לא מטומטמים ויודעים איך תיאטרון הבובות של אבי ויס ומונע מוזס עובד. אבל עזוב אני לא רוצה להרחיב פה חבל". ישי כהן הגיב לו וכתב "לא מכבד אותך לצייץ שטויות ואז גם לכתוב ״פרשנות״".
מי שעט על המציאה הוא חיים לוינסון שצילם מסך ופרסם את הציוץ אותו יאיר נתניהו כתב ופנה לישי כהן  בהלצה: "ישי כהן ידידי ורעי, אני שמח ונרגש להודיע לך כי החל מהיום אתה: שמאלני סמולני חרדק גלעד קריב זבל אשפה חלאה גר בבית"ר תחתית אוכל טורטית בכיפור דובר הפרקליטות אליטה הגמונית דמבו נפתלי בנט העוגה הלא כשרה של גילת בנט מונאס דאבור אשכנזי מתייוון ינשופון עקיבא ליבסקינד כיכר השבת הראשונה". ישי כהן הגיב בבדיחה על כך וכתב: "רק לא חרדק. פליז".

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    בן המלך
    משה 06/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תבינו את הילד המפונק שחיי על חשבון המדינה והחברים העשירים של המשפחה מזמינים לפה לשם.ומאז שנסגר הפוסיקט מצבו נתחיל להחמיר תוקף את כולם.
    סגור
  • 5.
    יאיר נתניהו ... בעיקר לכתב
    אורן 06/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בשביל מה מתייחסים לילד הזה... בשביל לבזבז אנרגיה ... חבל .. אתם מאבדים את הקהל שלכם מרוב שהוא לא מעניין הרי יודעים שמדובר בילד מפונק ... אז בשביל מה.... חבל על הדיו , חבל על האותיות , חבל על הניקוד , חבל אפילו על הנק' בסוף המשפט
    סגור
  • 4.
    הכתב מתמם. כיכר השבת נקנתה לפני שנים ע"י מוזס.
    אייל להב 05/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 4
    כל הכתבים בכיכר השבת הם מלקקי חור התחת של נוני מוזס
    סגור
  • 3.
    יאיר
    חכמי 05/2021/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא חייב להצטדק. בקרוב ינבח ביללה שונה.
    סגור
  • 2.
    דרוש: מומחה לבובות מין. ניסיון בפוסיקט - יתרון
    חיימוב 05/2021/31
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מכירים מישהו?
    סגור
  • 1.
    "מהיום ישי כהן הוא חלק מגוש השמאל"
    רובי 05/2021/31
    הגב לתגובה זו
    9 0
    די נו.... אנחנו יודעים שאבא לימד אותך כמה משפטי מפתח. השטיקים האלה כבר לא עובדים על אף אחד.
    סגור