תקשורת ומדיה

חותר? ברקת אירגן כנס לפעילי ליכוד: "זו לא העת לפריימריז"

ניר ברקת אירגן ואליו הגיעו כ-4,000 פעילי ליכוד ועוד חברי כנסת מהרשימה. ברקת שלל את האפשרות שיחתור להתמודד בפריימריז נגד יו"ר הליכוד בנימין נתניהו. ברקת: "עלינו להתלכד ולפעול ביחד להחזרת הליכוד לשלטון" 
מערכת ice |  1
ניר ברקת (צילום אוליבייר פיטוסי פלאש 90)
ח"כ ניר ברקת אירגן היום (חמישי) כנס מיוחד לפעילי הליכוד בגני התערוכה בתל אביב ובאירוע הציג את "החזון למדינת ישראל חזקה ומתקדמת" על פיו והזמין חברי כנסת מהליכוד שהשתתפו. אחרי שהכנס העלה ביקורות משותפו למפלגה, ישראל כ"ץ שכינה את הכנס ומארגנו כ"חתרני" ברקת שלל היום את הטענות.
ברקת נאם מול הנוכחים: "זו ממשלה שקמה בחטא ומונעת משנאה ולא מאהבת הארץ והמדינה. אין לה חזון ואין לה דרך. הממשלה הזו לא תוכל לקדם את הערכים של המחנה הלאומי, זאת למרות הרוב הגדול בעם והרוב הגדול בכנסת של המחנה הלאומי. את ממשלת השיתוק חייבים להחליף, ומהר. רק ליכוד גדול ומאוחד יכול להוביל את המחנה הלאומי ולהביא הישגים משמעותיים, כפי שהביאה ממשלתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. זו לא העת למחלוקות פנימיות ולא העת לפריימריז מיותרים. עלינו להתלכד ולפעול ביחד להחזרת הליכוד לשלטון".
במהלך הערב הציג ברקת את חזונו למדינת ישראל ודאג למסר אחיד לחברי הליכוד שהגיעו: "אנו חייבים לחשוב ולפעול אחרת. אין לנו את הפריווילגיה לרכב על הצלחות העבר או להתרפק על ההיסטוריה. בהייטק ממנו אני מגיע, מחדשים גרסאות כל הזמן. זה הזמן לגרסא חדשה, טובה ומתקדמת למדינת ישראל. את הביחד שאנו חווים הערב אין לאף תנועה אחרת. הליכוד היא התנועה המשמעותית ביותר, השורשית והחזקה מכל התנועות. באחדות, ביוזמה, בחדשנות ובאומץ לב נחזור וננהיג את המדינה לבטחון, להישגים ולעוצמה".
לכנס הגיעו גם ח״כ חיים כץ יו״ר מרכז הליכוד, יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר, ח״כ אבי דיכטר, ח״כ קטי שטרית, ח״כ גדי יברקן, ח״כ קרן ברק, ח״כ אתי עטייה. כמו כן הגיעו ראשי רשויות רבים, יושבי ראש סניפי הליכוד, חברי מרכז ותומכים רבים ביניהם חברו, איש העסקים הירושלמי, רמי לוי.
הכנס עורר הרבה עניין בתקשורת וסוקר בערוצים המרכזיים. אנשי התקשורת התייחסו אליו גם בטוויטר. רפי רשף כתב: "לא בעד פריימריס ולא נגד ביבי מה חוגג ניר ברקת??". יובל קרני כתב ידיעות אחרונות העריך את ההוצאות על הטקס: "מטה ניר ברקת: הגיעו יותר מ-4,000 חברי ליכוד; פותחים שולחנות נוספים. הערכה שלי: אירוע של חצי מיליון שקל". 
 
גם אטילה שומפלבי מאולפן וואינט התייחס: "אהיה ציני להחריד: הליכודניקים אוהבים את נתניהו ולא פחות מזה את הפינוקים של ניר ברקת שמפנק כיד המלך. בשעת אמת, הם נוהרים לקלפיות כדי להמשיך ולסגוד למלך. לא כדאי לברקת להסיק כלום מהכנס הערב - כל זמן שנתניהו בסביבה. כל זמן שביבי בשטח, ברקת הוא רק קוריוז".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי אתה
    אזרח מודאג 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברקת היית צריך לדאוג להיות ראש עיריה שנחשב להכי כושל שהיה אי פעם בירושליים הייטק שמה הייטק איזה נעליים לך תחפש משרה בשוק אתה מקשקש כבר שנתיים ואף אחד לא סופר אותך תמצמץ בעיניים אתה צריך טיפול שם
    סגור