תקשורת ומדיה

הכנס של בנט הפך לבדיחה: "הקיץ של אביה", "מביך, חרטה ברטה"

אתמול התקיים כנס פעילים של מפלגת ימינה בראשות נפתלי בנט ואיילת שקד, אלא שכמות הפעילים הייתה מצומצמת ביותר והפכה ללעג ברשת, זאת מול אמירתו של בנט בכנס, "נהיה מפלגת השלטון הכי גדולה בישראל"
מערכת ice |  9
בנט שקד (צילום בן דורי פלאש 90)
ראש הממשלה נפתלי בנט כינס אתמול (רביעי) את פעילי ימינה לחגיגת ההישגים של המפלגה בהקמת הממשלה, אך הפעילים לא הגיעו. לכנס שהתקיים בראשון לציון הגיע מספר דל של משתתפים והתיעודים שהופצו ברשתות החברתיות הפכו ללעג ממתנגדי בנט.
הפובליציסט נדב אבוקסיס פירסם בחשבון הטוויטר שלו סרטון שצילם יקי אדמקר מהכנס וכתב, "הקיץ של אביה 2021". שמעון ריקלין ממתנגדי בנט הגדולים בימים אלו צייץ גם הוא בטוויטר, "הכנס המביך של בנט עם 40 פעילים שלא ברור כמה כסף קיבלו כדי להגיע, היה בבואה מעולה לפרצוף של מפלגת שלטון לכאורה. שלא באמת קיימת. איזו חרטה ברטה שהתקשורת מדבררת אותה בניסיון לרומם אותה".
 
פרשן ועיתונאי חדשות 13, אבישי בן חיים, צייץ גם הוא וכתב, “מודה שאני עצוב ממש מהעובדה שיש אנשים שנחשבים מוסריים שיצאו הערב מהבית נתנו לילדים נשיקה ואמרו בלי בושה ‘אני הולך לכנס של ימינה’. חשוב שיסתירו מהילדים את הסיפור החז”לי על ‘שוליית הנגר'”.
גם מורן אזולאי, כתבת ynet, כתבה, "לסיכום הערב: כנס קטן ולא מרשים בעליל של ראש הממשלה בנט. אם לא היה זמן לארגן, עדיף לדחות ולבנות משהו ברמה גבוהה ואם היה זמן וזו בכל זאת התוצאה, אולי עדיף בלי”.
 
ראש הממשלה הנכנס נאם בטקס והבטיח לפעיליו, "הממשלה הזאת תחזיק ארבע שנים שלמות והיא ממשלה של כל עם ישראל. אין ישראל הראשונה והשניה והשלישית, יש ישראל אחת”. עוד הוסיף בנט על הדרך המפותלת שעברו, ”זה היה מסע קשה, צריך לומר את האמת. המסע התחיל לפני לא מעט שנים. עבר עליות, עבר מורדות”.
”למחרת ההשבעה הגעתי לחפיפה". הוסיף בנט וסיפר על החפיפה שארכה חצי שעה בלבד, "היא היתה קצרה אבל העשור האחרון חפף אותנו היטב, וכשקודמי יו”ר האופוזיציה נתניהו יצא מהחדר נשארתי לבד בחדר והתיישבתי על כיסא ראש הממשלה, לא ידעתי באותו רגע לא גאווה ולא כבוד, אלא עומס כבד מאוד שנחת אט אט. נטל, חובה ושליחות”. למרות נוכחות המצומצמת הבטיח בנט כי, "אנחנו הולכים לפתוח מפקד, שיהיה פתוח לכל אזרחי מדינת ישראל להתפקד. ימינה הולכת להיות מפלגת השלטון הכי גדולה במדינת ישראל”.
 
גם שרת הפנים איילת שקד נאמה באירוע ואמרה, "אני מתרגשת להיות כאן. המהלך היה לא קל שלא לומר קשה מאוד, אבל היום אנחנו יודעים שאם לא היינו עושים את זה היינו היום בחוגי בית, מכינים סרטונים וזה היה לא טוב למדינת ישראל. במקום זה בנט מנהל את ישראל, עומד בראש הקבינט. אני אחראית על רבים מכם – על כל הרשויות המקומיות. משרד הפנים זה כמו חנות ממתקים”.

תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    העם בחר מי לא יהיה ראש ממשלה ולא להפך (ל"ת)
    המוזר 06/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    תגובה
    מצי שבתאי 06/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שמעון ריקלין . נדב . וכל החבורה שמשמיצה אולי תעשו חושבים עם עצמכם איך ייתכן שמלככם האהוב והאהוד לא מצליח להרכיב ממשלה 4 פעמים ברציפות ועוד שאלה תשאלו את עצמכם האם הייתם קונים ממנו מכונית ?
    סגור
  • 7.
    מה הפלא אף אחד אינומרוצה קשר עם החתול השחור בימין
    ברברית 06/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בכל משפחה יש ילד אחד בעייתי ומפגר . בנט הוא היחד הבעייתי והמפגר של הימין בישראל. ואף אדם שראשו במקום לא יחבור אליו
    סגור
  • 6.
    בנט הגנב ולפיד הזנב
    אדי 06/2021/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בנט פשט דקטטור . הינין לא מעונין בו השמאל לא מעוניין בו . פשוט דקטטור ישתלט לנו על המדינה
    סגור
  • 5.
    יש לכם ראש ממשלה על פטריות הזייה. אכלתם אותה, חחח ח ח (ל"ת)
    ערבי 06/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    איזה ראש ואיזה ממשלה...חח (ל"ת)
    דון 06/2021/24
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 3.
    שקרן ונוכל. פעמיים הצבעתי לך. לא עוד.
    רז 06/2021/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מכרת מאתיים אלף איש, מכרת את העקרונות, מכרת כל מה שאי פעם אמרת שתעשה כדי לשבת עם אנשים שהולכים להלוויות של מחבלים. אפילו שיחררת להם 53 מיליארד שקל כשוחד רק כדי שייכנסו לאלונקה של ממשלת השנאה. עוד לפני שהממשלה קמה!
    סגור
  • 2.
    גניבת קולות כמוה כגנבת נפש הבוחרים - אין בית משפט לעוול
    ישראל השנייה 06/2021/24
    הגב לתגובה זו
    4 1
    גניבת קולות כמוה כגנבת נפש הבוחרים - אין בית משפט לעוולה הזו.
    סגור
  • 1.
    וואו...
    מישהו 06/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 6
    אייס ממתי נהייתם השופר של ביוביהו?? תשאירו משהו לישראל היום
    סגור