תקשורת ומדיה

מישל טרוני תקף את כתב כאן 11 אחרי שידור התחקיר: "הזוי ושקרן, רשלן"

אושיית הרשת המשיך בטענות הקשות נגד דניאל אלעזר שהעלה את התחקיר נגדו ונגד דניס צ'רקוב: "בקרוב כל הצד שלנו ייחשף לתקשורת האמיתית והלא מסולפת, כתבה ירודה ושיקרית", אלעזר עקץ: "יש לי תחושה שאנשי אמוזה אהבו את החלק הראשון"
אביחי דלאל |  12
מישל טרוני (צילום צילום מסך אינסטגרם)
החלק הראשון בתחקירו של דניאל אלעזר בכאן 11 נגד חברת אמוזה של מישל טרוני, דניס צ'רקוב ואריאל אהרוני שודר אתמול (שלישי) במהדורת החדשות של הערוץ והמשיך את העימות שנוצר בין כתב המשפט והפלילים בת"א והסביבה לבין כוכבי הרשת שעלו לסרטון לייב בדף הפייסבוק והציגו סרטון של מי שלטענתם התראיין בכתבה, טענו כי מדובר בחברת פאפא דיגיטל, שפרצו למשרד של אמוזה, הרסו אותו ולקחו דברים ממנו.
כזכור, התחקיר בעל שני חלקים והחלק השני ישודר הערב ובו ניתן לראות את העימות בין אלעזר לטרוני במשרדי החברה. טרם שידור התחקירים, חברת אמוזה שיגרה מכתב התראה לפני נקיטת צעדים משפטיים נגד אלעזר וכאן 11 וטענו כי הכתבה שקרית. אולם על פי התבטאויות של טרוני ברשתות החברתיות, נדמה כי מכתב ההתראה יהפוך בקרוב לתביעה.
 
לפני פרסום התחקיר שוב החלו התגובות משני הצדדים. תחילה, מישל טרוני עלה לשידור חי עם הוכחות והסרטון המדובר שבו הם טענו לפריצה מצידם של פאפא דיגיטל. טרוני העלה שורה של סרטונים בסטורי באינסטגרם: "כתב שראיין את העוקצים וטוען שאני עקצתי. אני עם הוכחות והוא מלא בפדיחות. הוא הסתיר את העוקצים, האשים אותנו, ועשה אינספור טעויות. הכל מוכח בכתב התביעה מול פאפא דיגיטל. הכל מתועד, הכתב רצה צפיות לא על חשבוני חמרמיר קטן".
בסטורי נוסף אמר טרוני: "כשכתב חובר לעבריינים שמואשמים באינספור עבירות שהמשטרה אומרת, עכשיו המשטרה המליצה לבית המשפט, הוא לא מוכן לשמוע כלום, לא מוכן לשמוע שאני נעקצתי ומי שתראו בכתבה מרואיין הוא זה שעקץ יש לי קבלות ששילמתי הרבה כסף, כמה מיליונים ולא קיבלתי כלום, שום אתרים. הוא מראיין אותם ומאשים אותי והם טוענים שעקצתי. לא בדק, לא עשה כלום, אחר כך קפץ למשרדים ופרץ ועשה בלאגן אחרי שעברתי בוררות, דרשו ממני עוד שישה מיליון שקל ועקצו אותי בעוד שלושה מיליון שקל ומה לא עשו לי. באתי לדבר איתו, להביא תשובות והוא רצה לתקוף, להראות שהוא צודק והיה רשלן בטירוף ותבינו מה זה עיתונות רשלנית".
בחלק הראשון ששודר אתמול, אלעזר הציג את חברת אמוזה המבטיחה ללקוחותיה הנסות פסיביות גבוהות והחזר השקעה בזמן קצר, אלעזר הוסיף בפתיח התחקיר: "שקרים, איומים, מניפולציות ושיטות פסולות שגרמו לישראלים רבים להוציא עשרות מיליוני שקלים דווקא בתקופת הקורונה. לכל אלה אחראים שלושה שותפים המוח שמוכר היטב מתחום ההונאות ושתיים מהדמויות האהובות בישראל. שלב אחר שלב שיטת אמוזה נחשפת". בתחקיר עצמו, אלעזר טען כי אריאל אהרוני איתו כוכבי הרשת הקימו את החברה היה בכיר בחברת פירמידה בשם "וורלד ונצ'רס". אמוזה היא חברת פרסום דיגיטלית שבה טרוני וצ'רקוב היו אמורים לספק תוכן ויראלי לרשתות החברתיות כפרסום לחברות.
במהלך התחקיר ראיין אלעזר כמה מהמשקיעים של החברה שהעידו כי העובדה שטרוני וצ'רקוב מעורבים יכניס אותם לידיים טובות. מרואיינים נוספים היו אנשים שהציגו את עצמם כסוכני מכירות שהיו בחברה וסיפרו כי הם לא היו מודעים למוצר אותו הם מוכרים. בהמשך המשקיעים סיפרו כשהם דרשו את התשלום מאמוזה הם נענו בהתחמקויות. בהמשך, סיפרו כי הם לא ראו מה המוצר שמייצר להם כסף. לאחר מכן ושיחות עם מומחים נטען כי אמוזה שואלת בשיטת פירמידה, כי הקמפיינים אותם מוכרת אמוזה הם דף תוכן חינמי וכי הכסף היה אמור להיות מושקע בפרסום החברות והוא הושקע בפרסום אמוזה על ידי סרטוני תדמית.
לאחר התחקיר טרוני העלה פוסט לרשתות החברתיות וכתב: "באמת חשבתם שאעקוץ מישהו? אם כן תתביישו לכם. להאמין לכתב שמחפש צפיות ומראיין את העוקצים ׳פאפא גידיטל׳ שעברו עבירות חמורות שאפילו מהמשטרה זה מה שנטען: 'בית המשפט המחוזי כבר הספיק לקבוע כי מדובר במקרה קשה״ מילים שלהם- על ריגול תעשייתי, עוקץ, בוררות וכו׳ והכתב שהעלים את כל זה מהכתבה וניסה לאסוף צפיות על חשבוני תוך כדי שהוא מגונן על הפושעים ויש להכל קבלות והוכחות וכתב תביעה מ׳אמוזה׳ כנד פאפא על מיליונים שנעקצו כולל הוכחות וסרטונים מלאים שהוגשו למשטרה בטענות הנ"ל'".
בהמשך הפוסט טרוני עקץ את אלעזר: "למדתי על בשרי כמה התקשורת שיקרית ומגמתית! בקרוב כל הצד שלנו ייחשף לתקשורת האמיתית והלא מסולפת. כולם שאלו איפה פועלי ואיפה נעלמתי עם העזרה לאחרונה.. אז תראו את הקישור בביו ותבינו עם מה התמודדתי כל השנה האחרונה ולא יכולתי להוציא מילה כי אני בהליכים משפטיים. שוב, באמת חשבת שאני אעקוץ מישהו? אם הייתי רוצה הייתי פותח עמותה ומגייס לעצמי כל יום ים של תרומות. כתב הזוי ושקרן עם כתבה ירודה ושיקרית".
 
כתב כאן 11, דניאל אלעזר לעומת זאת כתב בדף הטוויטר שלו לאחר התחקיר כי הוא מאז השידור הוא מקבל תיוגים ברשתות החברתיות בפוסטים וסטורים המשמיצים אותו. אלעזר העלה צילומי מסך וכתב: "יש לי תחושה שאנשי אמוזה אהבו את החלק הראשון של התחקיר ששידרנו הערב. תאחלו לי בהצלחה".
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    חברת אמוזה וכל השותפים בא רמאים!
    אריק 07/2021/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שקרנים זה שיש לכם בחברה את אחד הנוכלים מספר 1 בארץ שעקץ עשרות אלפי חיילים והשיטה הגועלית שלכם אתם צריכים להיכנס לכלא מדינת ישראל אוהבת נוכלים לכן הצלחתם גועל נפש אלף פעם טפו עלייכם תשרפו עם הכסף שעקצתם!
    סגור
  • 10.
    מאיפה הוא עושה כסף מהלימודים האקדמאים שלו
    טט 07/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רוכבים על אופנועים של רבע מליון שח חחחחחח
    סגור
  • 9.
    בן אדם אלים
    דן 07/2021/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אדם ניכר בכיסו כוסו וכעסו וכאן רואים את האדם האמתי, אלים וברברי
    סגור
  • 8.
    שנראים כמוהם.
    לא סומך על אנשים 07/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הרי רואים שהם הולכים עם היצרים שלהם רחוק.מוחצנים בצורה דראסטית שזה מגעיל.לוק של האנס המנומס פוזה מסריחה של כסף מדבר. כמו גויים.
    סגור
  • 7.
    שנראים כמוהם.
    לא סומך על אנשים 07/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הרי רואים שהם הולכים עם היצרים שלהם רחוק.מוחצנים בצורה דראסטית שזה מגעיל. פוזה מסריחה של כסף מדבר. כמו גויים.
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    לא יוכל לראות את שני הליצנים האלה
    אבי 07/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    פני הדור כפני הכלב,,, וילכו אחרי ההבל ויהבלו
    סגור
  • 5.
    מטומטמים
    אנשים מטומטמים 07/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה להאמין למישהו שלא מוכר לך מוצר אין לך כלום ביד העיקר לסמוך על מישל ודניס אני בטוח בעל פה שזה הונאה כי כסף לא זורם בלי עבודה להשקיע ולשבת ושיכנס כסף זה עבודה בעינים עבדו עליהם
    סגור
  • 4.
    מה שהכי מצחיק
    שמשון 07/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בתחקיר הזה, שאשכרה אנשים התבססו על ההוא מהקבוצה בפייסבוק ״שהכשיר״ את החברה. וההוא עוד טוען שבדק חשבונות והסתכל במאזנים. רו״ח דה לשמטה. אלו ההשפעות של המדיה, כל אחד יכול להיות רו״ח (במקרה הנדון גם סופר) הבעיה שאשכרה אנשים מאמינים לכל מה שרשום ברשתות. אה ושום מילה על הכתב שעשה את הכל בעימות עם מישל חוץ מלהיות מקצועי.
    סגור
  • 3.
    עלובה ופושעת
    אסנת מארק 06/2021/30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    משהו תמיד נראה לי עברייני ופושע אצל האנשים הללו , חבל שהם עושים מעשים כאלה
    סגור
  • 2.
    כל מי שמכיר את היצור הזה לא הופתע (ל"ת)
    Tורן 06/2021/30
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 1.
    ארמון הקלפים התמוטט: תחקיר מדהים של דניאל אלעזר וכאן.
    אלי 06/2021/30
    הגב לתגובה זו
    30 0
    שיעור לחיים לפתאים הפוטנציאלים של מחר.
    סגור
  • תגובה
    אנונימי 07/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צודק
    סגור