תקשורת ומדיה

דרמה לילית בכנסת: שיקלי הפיל את החוק. שקד: "טירוף"

לפנות בוקר הובא חוק האזרחות להצבעת המליאה - ונפל לאחר שתוצאות ההצבעה נעמדו על תיקו של 59 בעד ו-59 נגד. שרת הפנים איילת שקד: "ניצחון גדול לפוסט ציונות"
שירה יום טוב |  3
רשימה משותפת חוק האזרחות (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
לילה סוער במליאת הכנסת, כשלפנות בוקר הובא חוק האזרחות להצבעת המליאה - ונפל לאחר שתוצאות ההצבעה נעמדו על תיקו של 59 בעד ו-59 נגד. עמיחי שיקלי שפרש מימינה בעקבות החבירה לגוש השינוי, היה לשון המאזניים בהצבעה. בסופו של דבר, בחר הח"כ להצביע יחד עם האופוזיציה במטרה להפוך את ההצבעה לאי-אמון. החוק נפל על תיקו כך שלא הושג אי-אמון ובימינה מתעוררים קולות להכריז עליו כח"כ פורש. עם זאת בימינה שוקלים להעלות את החוק להצבעה מחודשת במהלך היום.
התמונות מרגע נפילת החוק במליאה הן מהמשונות שנראו בכנסת, והשרה איילת שקד צייצה בטוויטר לפני שעה קלה, "מי שלא ראה את הצהלות של חברי הליכוד והציונות הדתית עם עופר כסיף וסמי אבו שחאדה לא ראה טרוף כזה מימיו. ביחד הם הפילו את חוק האזרחות, חוק חשוב לביטחון המדינה ולאופייה. ניצחון גדול לפוסט ציונות".
 
בצלאל סמוטריץ' צייץ לפני שעה קלה על הציוץ של שקד, "כשהשקר הופך לשיטה: התחייבת הלילה לעבאס ומרצ לאשר איחוד אלפי משפחות, לסירוס החוק ולהפלתו בבג"צ. הפכת אותו לחוק רע ומסוכן שהעניק לך ולעבאס ועיסאווי פריג' ששולטים בך את מפתחות זכות השיבה. טוב שהוא נפל. עכשיו שימי בצד פוליטיקה קטנה גלי אחריות ותגיעי איתנו להבנות על חוק יסוד ההגירה".
מנגד כתבה זהבה גלאון, "סיוטים שלי לא חלמתי שכשאתעורר בבוקר יתברר לי שחבריי במרץ הצביעו בעד הארכת הוראת השעה שמונעת איחוד משפחות. טוב שהחוק הגזעני הזה נפל".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עופר ביצים שלי
    טיבי זיבי 07/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל המחבלים בתמונה לא מפריעים לי בכלל.... מה כן מפריע הערב רב עופר כסיף מאחל לך גרורות נקבה בכל הגוף ושלא תלך במיטה רגילה ...ולא מהר .... ששם יקח אותך לאט לאט בזכות הפרשה של השבוע ... ובזכות כל התנאים ובזכות הצדיקים שבדורנו ובזכות התורה הקדושה ...עופר כסיף שלא תזכה ליום אחד טוב יא זין קפיץ של ערבים. .. כמה צדיקים הלכו בשואה .... על קידוש השם בשביל שאחד כמוך יחיה .... אתה יותר גרוע מקאפו ... כי הקאפו היו חייבים להיות בגלל הגרמנים אבל אתה לא חייב ובגלל זה אני בטוח שאתה ממזר או אבא שלך ממזר ... ותבדקו את מה שאני אומר זה אין לו חלק באלוקי ישראל טמא מיום שאתה נולדתה הרופא תפס אותך ברגלים ונתן לך סטירה בטוסיק ואמר ... "זה עוד יהיה זונה של ערבים .... אז מה נשאר חוץ מלתפלל עלייך עופר היקר ששם יקח אותך כמה שיותר מהר
    סגור
  • 2.
    שקד נוטריקון דוברת שקרים
    אור 07/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה רגע שהצחנה עולה על גדותיו
    סגור
  • 1.
    סכנה!!
    איש 07/2021/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ביוביהו וחבורת הפושעים שמלווה אותה, סכנה למדינה ולדמוקרטיה!!
    סגור