תקשורת ומדיה

יאיר גולן ימונה לסגן שרת הכלכלה, מיקי זוהר עקץ

מינוי חדש של ממשלת ישראל הוכרז לפני שעה קלה כי יאיר גולן ימונה לסגן שרת הכלכלה. חבר הכנסת מהליכוד עקץ. אחמד טיבי הצטרף: "טעיתי במחשבות על מה היא ציפור הנפש של מרצ"
מערכת ice |  2
מיקי זוהר (צילום אתר הכנסת)
מינוי חדש הוכרז בממשלת ישראל כשיאיר גולן הוכרז כסגן שרת הכלכלה, אורנה ברביבאי. חברי האופוזיציה לא נותרו אדישים למינוי ועקצו. יהודה שלזינר העלה סרטון משנה שעברה בו ביקר גולן את הממשלה המנופחת וכעת מצטרף לאחת כזאת כסגן שר הכלכלה.
חבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד עקץ את גולן וכתב כי הוא מקווה שתהיה לו את אותה היכולת לזהות תהליכים גם במשרד הכלכלה כמו שהוא זיהה בחברה הישראלית ותייג את יו"ר מרצ לשעבר זהבה גלאון: "אני מקווה שסגן שר הכלכלה החדש יידע לזהות גם תהליכים כלכליים. אתם חייבים להסכים שמרצ איבדה את הבושה. מסתבר ש 21 שנה באופוזיציה עשו את העבודה עד למצב בו הם מוכנים לוותר על הכל בשביל תפקידים בממשלה." 
 
מי שהצטרף אליו בעקיצה נאה כהרגלו הוא חברו לאופוזיציה, חבר הכנסת אחמד טיבי שמודה שתהה לגבי מרצ ומנה את כל ההחלטות שלקחו במפלגה מרגע שהצטרפו לממשלה שנגדו את האידאולוגיה כיבכול שלהם: "תמיד חשבתי שציפור הנפש של מרצ זה מאבק בהתנחלויות( אביתר) זכויות אדם( איחוד משפחות) שוויון( ועדת החקירה על הפשיעה ) נגד כיבוש( צעדת הדגלים) ומתברר שאני לא בכיוון. הכי חשוב זה בריאות(קיצור תקופת הבידוד), כלכלה( סגן שר) ועוד."
  
גם יהודה שלזינגר צייץ כי מדובר בעוד במינוי של "צביעות על טורבו" של הממשלה כאמור וצייץ סרטון של גולן מותח ביקורת את הממשלה המנופחת משנה שעברה:
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כלום הם לא יכולים להעביר. כ ל ו ם.
    ג'ק 07/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וזה העונש של מי שלוקח שלטון שלא מגיע לו, שלא כמו שהצביע הבוחר. חלקיקי חלקיקים של מפלגות עם אנשים לא מאוד מוכשרים מרכיבים את הקואליציה הזו, בתוספת ראש ממשלה מוצנח שהצביעו לו 190 אלף בני אדם. זה אלקטורט של עיירה קטנה בפריפריה. ממשלת זדון. התקציב ימוטט אותם סופית.
    סגור
  • 1.
    סתם מטרידים את הקואליציה ומפריעים לעבוד (ל"ת)
    טליה 07/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור