תקשורת ומדיה

בחדשות 12 ספדו לרוני דניאל: "האיש שלא רצה להתקלקל", "אבד לי חבר"

הקולגה מחדשות 12 כתב על חברו שהלך לעולמו בגיל 73: "היה לו חוש צדק והייתה לו ציונות בריאה", שרקי: "בשבילי הוא כמו דוֹד שנהג בי מהרגע הראשון בפרגון ובחברות", דבורי: "אבד לי חבר", עופר חדד: "אדם נדיר וחם שהיה אבא ומורה וחבר", נאנוס: "בהלם"
כפיר אדר | 
רוני דניאל (צילום מסך קשת 12)
עולם התקשורת הרכין היום (שני) את ראשו, כאשר נודע על דבר מותו במפתיע של רוני דניאל, בן 73 בלבד. הכתב והפרשן הצבאי של חדשות 12 היה חלק מהחברה מאז 1993 ונחשב לאחד האבות המייסדים שלה ומהעיתונאים הבולטים והאהובים ביותר שלה. חבריו התקשו להסתיר את הדמעות וההלם.
עמית סגל ספד לו בטוויטר: "אם אני צריך לסכם את רוני דניאל, זה הסיכום: הוא האיש שרצה לא להתקלקל. היה לו חוש צדק והייתה לו ציונות בריאה, והוא היה הפרשן היחיד שהכרתי שגם חרש שדות וגם הוביל חיילים לקרב וגם שידר משחקי כדורסל. אני כבר מתגעגע. לא אשכח אותך רוני".
 
חברו יאיר שרקי כתב: "כולם יכתבו על רוני דניאל העיתונאי והפרשן הבכיר, אבל בשבילי הוא כמו דוֹד שנהג בי מהרגע הראשון בפרגון ובחברות שהתפתחה לשיחות טלפון ארוכות על צבא ויהדות ועל שכול, הקנטות (ועצות) על זוגיות, מתכונים (כן כן) רכילות ברנז׳אית וגם בדיחות קבועות. כמעט תמיד על סיגריה מגולגלת כבר מתגעגע".
 
שרקי הוסיף סיפור אישי: "כשרוני בא לנחם אצלנו בשבעה, הוא קשר שיחה עם אחי הצעיר (בפינת עישון כמובן…) ומאז התעניין בשלומו. באחת הנסיעות שלו לגבול סוריה לפגוש קצין בכיר, סיפרתי לו שאחי הגולנצ׳יק נמצא בגזרה והצטערתי שלא הספקתי לארגן חבילה. רוני קנה ממתקים וסיגריות וחיפש אותו בבסיס נידח על הגבול כשהגיע מצא את החייל העייף ישן. הניח את החבילה ליד ראשו והסתלק".
אדווה דדון הוסיפה: "חבר יקר ואהוב. כולם יכתבו על הפרשן והעיתונאי האמיץ, ללא חת, ציוני ופטריוט. אבל בשבילי היית האבא הדאגן מהעבודה. זה שעמד לצידי בחופה ובירך בברכת ״שהחיינו״, שבכה כשראה את בתי מיד לאחר הלידה ודרש שארגע קצת. חלקנו את יום ההולדת וחגגנו יחד בשנים האחרונות על אף שההפרש בינינו 41 שנה היית עבורי איש סוד מופלא. מעטים זכו להכיר את הרגישות וחוש הצדק שבך. אני מודה לך על התמיכה והליווי מתחילת הדרך. הערצתי אותך. המומה וכואבת. תחסר לי מאוד".
 
ציון נאנוס כתב: "יש אנשים שנדמים כמו כוח טבע שלעולם לא יוכנע. כך היה רוני דניאל. פרשן צבאי מיליטנטי, שידע גם לעשות מדי פעם כתבות עמוקות ומרגשות ולשאת מונולוגים חריפים. כי כל דבר שעשה בא מהלב, היה אמיתי. אי אפשר לתפוס שלא נשמע יותר את קולו במסדרון בעבודה. בין אם בשיחה על הצבא או בדיון לא פחות, יצרי על הסיכויים של ים מדר בNBA. רוני, זקן השבט, שתמיד ברך בהרמות כוסית בחגים, תמיד עזר בהתלבטות על קריינות ובעיקר- נראה כמו מי שיהיה איתנו תמיד. עדיין בהלם שהוא איננו. יהי זכרו ברוך".
קרן מרציאנו כתבה: "המילים נגמרות והדמעות לא מפסיקות", ניר דבורי הקולגה כתב: "אבד לי חבר", עופר חדד הוסיף: "מתחת לשכפצ והאריזה הביטחונית הקשוחה פעם עד הרגע האחרון לב רך וענק של אדם נדיר וחם שהיה אבא ומורה וחבר לכל כך הרבה אנשים. תחסר לנו רוני אהוב", יונה לייבזון הוסיפה: "הלב נשבר ואין מילים. אהבתי את רוני מאוד, מהרגע הראשון שנפגשנו. הלב הענק שלו מתחת למעטה המחוספס יחסר לי מאוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה