תקשורת ומדיה

כתב כאן 11 סופג איומים ברצח: "דניס עשה לייקים"

דניאל אלעזר שיתף כמה מהתגובות שנכתבו עליו: "למה אתה עובד קשה? פשוט תתן לו כדור בראש ותמחק אותו מהעולם״; ״איזה כתב קוקסינל הדניאל הזה״; ״כתב כזה צריך לקבל דחוף פצצה לפנים", והאשים: "אל תשאלו אותי איך אבל מסתבר שיש כאלה שעוד מאמינים להם. עצוב מאוד"
מערכת ice |  8
דניאל אלעזר (צילום פייסבוק)
העימותים בין כתב כאן 11 דניאל אלעזר לצמד כוכבי הרשת דניס צ'רקוב ומישל טרוני מגיעים למחוזות מפחידים, עד כדי איום על החיים. בסדרת ציוצים היום (רביעי) שיתף הכתב הוותיק כמה מהתגובות לגביו ונראה שיש מגמה ברורה ומסוכנת בהן.
אלעזר ציטט בטוויטר שלו: "״למה אתה עובד קשה? פשוט תתן לו כדור בראש ותמחק אותו מהעולם״; ״איזה כתב קוקסינל הדניאל הזה״; ״כתב כזה צריך לקבל דחוף פצצה לפנים״ על החתום - ״המעריצים״ של דניס ומישל. במקום למחוק תגובות אלימות (כמו שעשה למשל כששאלו אותו מתי תחזירו את הכסף), דניס העדיף דווקא לעשות להם לייקים".
 
אלעזר הוסיף: "ערב יום כיפור. נכנסתי לפרופיל של דניס ומישל, אמרתי לעצמי אולי היום מישהו שם יתעשת. ותהיה חרטה אמיתית, לא התנצלות עבשה כמו שכבר צילם על הדרך, אלא כזאת מכל הלב - מפורטת עם בשורה בסוף - ״מחזירים את הכסף למשקיעים״. כלום ושום דבר".
"אז הנה בשורה למשקיעים הרבים של אמוזה נכון אתם שומעים לאחרונה הרבה הבטחות מהכיוון של החברה? ״ניתן פיצויים לכולם״ וכו? אז גורם בכיר מאד (!) בחברה אמר לי שהחברה לא מתכוונת להחזיר שקל למשקיעים שלה. כלום. אף אחד לא יראה את הכסף שלו. הדבר היחיד זה שמוכנים לתת זה דפי מוצר ששווים לקליפת השום ואם היו מוצר פיזי היה אפשר, לצבוע אותם בכחול ולזרוק לים".
לסיום כתב אלעזר: "אני כותב את זה כי יודע שהרבה המתינו עם תביעות ופעולות אחרות כדי לתת לחברה צ’אנס נוסף להשיב להם את כספם. אל תשאלו אותי איך אבל מסתבר שיש כאלה שעוד מאמינים להם. עצוב מאוד".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    המוסד לביטוח לאומי
    ששי 04/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגיש בקשה לתאונות עבודה
    סגור
  • 6.
    המוסד לביטוח לאומי
    ששי 04/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגיש בקשה לתאונות עבודה
    סגור
  • 5.
    אמוזה חברה גמורה והמוניטין של דניס ומישל נשרף בארץ (ל"ת)
    ניצן 10/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 4.
    חצופים
    אדי 09/2021/17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אנחנו מתדרדרים לתהום שלא תישאר שום אפשרות לצאת משם. מי אשם? חובה לפטר לאלתר כל מי שמעיז להגיב בזו הלשון אין לו מקום...לסלק אותם מיד לטובה שעה אחת קודם צריך לנקות את הרשתות החברתיות מהתגובות הקשות שרק ממשיכות להרוס אותנו מבנים הרי נאמר בכתובים מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו...
    סגור
  • 3.
    .
    מזוזע 09/2021/16
    הגב לתגובה זו
    7 0
    פשוט לא יאמן שאנשים מרשים לעצמם לכתוב דברים כאלו, ועוד יותר חמור שצ'רקוב מגבה אותם. מחזקים אותך אלעזר! אל תירתע ואל תחדל מעבודתך העיתונאית.
    סגור
  • 2.
    מקווה שהמשטרה תתערב, ומהר!
    אלוהימא 09/2021/16
    הגב לתגובה זו
    10 0
    דניאל אלעזר הוא עיתונאי מצטיין, מקצועי ואמיץ. מקווה שהמשטרה תתפוס את המאיימים לפני שיקרה אסון. חזק ואמץ, דניאל.
    סגור
  • 1.
    מתי אתה יודע שאין סיפור? שהכתב הופך (עצמו) לסיפור (ל"ת)
    מביך 09/2021/15
    הגב לתגובה זו
    6 16
    סגור
  • אוקי דניס
    אורן 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    3 2
    פחות חמצון וג׳ל, יותר להחזיר למשקיעים כסף
    סגור