תקשורת ומדיה

מוחמד מג'אדלה ספג עקיצה מהח"כ: "דובר רע"מ בחדשות 12"

הפרשן הערבי של חברת החדשות תחת מתקפה של איתמר בן גביר לאחר שהעמיד אותו על טעותו בנוגע להפסקת הקמפיין של תאמר נאפר: "הפרסום באתר משרד הרווחה נעצר ושר הרווחה התחייב שלא להעסיק יותר את עוכר ישראל הזה, מג'אדלה לא נותן לעובדות לבלבל אותו"
כפיר אדר |  4
מוחמד מגאדלה (צילום צילום מסך חדשות 12)
האם הקמפיין של תאמר נאפר, הראפר שמגדיר עצמו פלסטיני והתבטא לא פעם בשיריו נגד מדינת ישראל הוסר ולא ייצא אל הפועל? על פי חבר הכנסת איתמר בן גביר התשובה היא כן, על פי עיתונאי חדשות 12 מוחמד מג'אדלה ממש לא.
בן גביר כתב תחילה בטוויטר: "אני שמח ששר הרווחה קיבל את פנייתי, וביטל את הקמפיין עם הראפר האנטי ציוני, תומך B.D.S שקרא לפגיעה במדינת ישראל, ונמשיך להיאבק במי שמתנגד למדינת ישראל".
 
מג'אדלה העמיד את הח"כ על טעותו וכתב: "טוב ועכשיו לעובדות: הקמפיין לא בוטל, והוא לא שייך למשרד הרווחה. החלק השני של הקמפיין עולה בשבוע הבא". כמובן שהדברים כתב הביאו לתגובה נוספת.
בן גביר השיב: "הקמפיין מטעם העמותה אכן נמשך לצערי, אך הפרסום באתר משרד הרווחה נעצר ושר הרווחה התחייב שלא להעסיק יותר את עוכר ישראל הזה. אבל היי, למוחמד מגאד'לה דובר רע"מ בחדשות 12 זה לא משנה, הוא לא נותן לעובדות לבלבל אותו. שימשיך".

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ה"גילדה" מנסה להחליט בשבילנו מה טוב לנו וגם מה נחשוב
    ארנון תל-אביבי 10/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הכפרים ג'לג'וליה ,טייבה וטירה הוקמו בסוף המאה ה19 ע"י מהגרי עבודה ממצרים .השם אלפיומי מעיד מוצא ממחוז אלפיום במרכז מצרים דרומה מקהיר. פועלים מצרים סללו עבור העות'מנים את מסילת הברזל מסואץ לביירות. הפועלים נשארו כאן ןמאז מתרבים וגם מסתירים שמוצאם האמיתי- מצרים .רק תלונות יש להם. בקהיר איזה שרות רפואי יש ?
    סגור
  • 3.
    ערבי
    אלי 10/2021/08
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מוחמד - בצד הערבים, אוייב כמוהם. אנחנו חיים במצב הזוי שבו עלינו לקבל כשוים אוייבים שיצאו נגדנו מספר פעמים למלחמה. כעת הם מחכים לשעת הכושר הגדולה...
    סגור
  • 2.
    העיתונות הישראלית בשרות הנרטיב האנטי ציוני (ל"ת)
    מה חדש 10/2021/08
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 1.
    ח"כ עלוב שלא היה עובר את אחוז החסימה בכוחות עצמו.
    הטבח השבדי 10/2021/08
    הגב לתגובה זו
    5 5
    עליו נאמר הפתגם:איסתרא בלגינה,קיש קיש קריה.כלומר כלי ריק שעושה הרבה רעש.
    סגור