תקשורת ומדיה

סמוטריץ' תחת מתקפה: "גזעני ומבחיל", "זוהמה פשיסטית", "גועל נפש"

ראש מפלגת הציונות הדתית ספג מתקפה לאור דבריו נגד הח"כים הערבים, ג'ודי ניר מוזס: "מרחמת עלייך", העיתונאי יוסף חדאד: "אין שום הצדקה לגזענות גסה כלפי החברה הערבית כולה", סדי בן שטרית: "יודונאצים בכנסת", נדב אייל: "סיפק נשק למי שאומרים כי בוצע טיהור אתני מתוכנן היטב במלחמת העצמאות"
מערכת ice |  14
בצלאל סמוטריץ (צילום אורן בן הקון פול)
האמירה של בצלאל סמוטריץ' אמש (רביעי) במליאת הכנסת, שכוונה לח"כים הערבים במשכן לפיה: "אתם פה בטעות כי בן גוריון לא סיים את העבודה ב-48", הביאה לסערה שלמה ברשתות החברתיות, שהמטירה ביקורת חריפה על ראש מפלגת הציונות הדתית.
ג'ודי ניר מוזס כתבה: "סמוטריץ,אתה מסכן. האנשים האלה מטפלים בך בביה"ח, שמשרתים אותך בבתי מרקחת ובעוד מקומות קריטיים, שבסך הכל רוצים לחיות לצידינו בשלום, אלו שנקלעו לכאן איתנו מכורח המציאות, השלימו עם המצב ורוצים לחיות ושיתנו להם לחיות. בטוחה שהשנאה הזאת והמשפט העלוב הם תוצאה של פגיעה שעברת בחייך. מרחמת עליך".
 
פעיל המחאה סדי בן שטרית כתב בתקיפות: "יודונאצים בכנסת", חבר הכנסת ניצן הורוביץ הגיב: "גועל נפש. התשובה שלנו: שותפות יהודית-ערבית. גם במרצ, גם בממשלה", עיתונאי חדשות 13 נדב איל כתב: "הרבה נשק סיפק פה סמוטריץ' למי שאומרים כי בוצע טיהור אתני מתוכנן היטב במלחמת העצמאות".
ציון נאנוס טען: "שחקנית אלמונית זוכה בפרס אופיר, שולחת נאום בטקס שאיש אינו רואה ומזכירה את המילים טיהור אתני: גינויים (בצדק) מכל הקשת הפוליטית. ראש מפלגה, שר לשעבר, צועק על במת הפרלמנט שהיה טיהור אתני והוא פשוט לא הושלם. הקטע מוצג בציוץ עם מאות לייקים ומוזיקה קופצנית כאילו מדובר באנקדוטה משעשעת".
 
העיתונאי יוסף חדאד תקף: "זה משפט גזעני ומבחיל. ערביי ישראל לא חיים פה בטעות רק כי בן גוריון לא גמר את העבודה וזרק את המשפחות שלנו מכאן. אנחנו כאן כי זו גם המדינה שלנו. ולמרות שהמשפט מופנה לח"כים הערבים-ותאמינו לי שאני מייחל לכך שיעופו מהכנסת יותר ממנו, אבל אין שום הצדקה לגזענות גסה כלפי החברה הערבית כולה".
חברת הכנסת עידא תומא סלימאן שיתפה: "אנחנו סופגים את הזוהמה הפשיסטית הזו כל יום בכנסת. אבל על תחשבו עלינו. תחשבו איך כל אזרח ואזרחית ערבים מרגיש כשאמירה כזו נאמרת כלאחר יד בפרלמנט. איך צעיר או צעירה מרגישים כשהימין מאיים בנכבה שניה".
תגובות לכתבה(14):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    לכל חובבי אחמד טיבי- כל מי שבעד חיסול ישראל=גייס חמישי (ל"ת)
    איתן 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    הוא צודק היה לנו שקט לכל החיים (ל"ת)
    ראובן 10/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 9.
    מהנדסי תודעה במריצה לפח
    אושר 10/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סמוטריץ אל תיבהל אל תפחד לשבט הלבן ישראל הראשונה מותר להגיד הכל הזוהמה שיוצאת להם מהפה גורה שלהם מרעילה את הארץ שילכו לעזאזל כולם תגיד את מה שהם צריכים לשמוע הלוואי שממששת הזדון כבר תיעלם....
    סגור
  • 8.
    סמוטריץ'
    אנוביס 10/2021/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נכנסתם לסרט? אתם ה " נאורים , התרבותיים והמוסריים "? מישהוא קם ואומר לכם את האמת - ואתם מזדעזעים ?אתם ממש " מבינים " את הערבים שמדברים כך על יהודים, אבל ההיפך ? חס וחלילה ! תכניסו טוב לראש שלכם : אימפריות , מלאות תרבות , נכבשו והושמדו ע"י הברברים ! שום תרבות ומוסריות לא מהווים כלי נשק מול הברברים ! טיפשים שכמוכם !
    סגור
  • 7.
    סמוטריץ צודק (ל"ת)
    טל 10/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    אפשר להגיד אותו דבר על סמוטריץ׳ והרוצח של גנדי.
    נלסון מנדלה 10/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר להגיד הכול.
    סגור
  • 5.
    כל המטומטמים בססמאל מגנים , בן גוריון ניהל מדיניות ימין
    אילן האקדמאי 10/2021/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כן, בן גוריון היה מתבייש בסססמאל של היום, הוא כבש והתנחל , זו ארץ אבותינו הערבים לא מקבלים את היותה של המדינה יהודית ותומכים בכל מי שמנבה לחסלה סדי בן שיט רית והדיסלקטית נטולת המח מעיתון השוחד מלהגים את כסילותם רק הימין הביא שלום אמת ורק בהצגת כח
    סגור
  • גם הרוצח של כהנא לא סיים את העבודה. (ל"ת)
    נלסון מנדלה 10/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    סמוטריץ
    מדה 10/2021/14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אל תיבהל מהתגובות של השמאל לקקני התחת של הערבים .לכן המדינה הזו מיתדרדרת.מאז שלוי אשכול פתח בפניהם את האוניברסיטה שם הם למדו איך לתכנן להרוס את מדינת ישראל
    סגור
  • 3.
    חתיכת פושע. חזור לארץ אבותיך במזרח אירופה (ל"ת)
    אור 10/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 2.
    נורא
    יואב 10/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    פשוט נורא תחשבו מה היה קורה אם מישהו היה מדבר כך בפרלמנט אירופי
    סגור
  • איזה רפה שכל אתה
    זאב 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הם רצו לעשות לנו טיהור אתני עוד לפני כן. לכן הייתה מלחמת העצמאות. והוא מצטער שבן גוריון לא עשה להם את אותו דבר כגמולם. אין שום דמיון בכלל. יהודי אירופה מעולם לא רצו לסלק איזה עם מארצו
    סגור
  • 1.
    לא צריך לשים לב לפשיסטים השמאלנים , אלה חלאות. (ל"ת)
    זוהמה שמאלנית פשיסטי 10/2021/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • ומה עם הרוצח של גנדי
    נלסון מנדלה 10/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא סיים את העבודה?
    סגור