תקשורת ומדיה

אביעד גליקמן הפתיע את נתניהו: "אני תמיד דואג לך"

העיתונאי קיבל את פניו של ראש האופוזיציה שהגיע לקראת עדותו של ניר חפץ ושאל: "מה שלומך מר נתניהו?", נתניהו השיב לעיתונאי חדשות 13 בעקיצה: "אתה באמת רוצה לדעת?", אלי ציפורי עקץ את עיתונאי חדשות 13, אבי בניהו הפתיע בדאגתו
מערכת ice |  3
אביעד גליקמן, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
ראש האופוזיציה בנימין נתניהו הגיע היום (שלישי) לבית המשפט במתן העדות של ניר חפץ בתיק 4000 בו הוא אחד הנאשמים המרכזיים. רגע מבדר התרחש ממש עם הגעתו של ראש הממשלה לשעבר לביהמ"ש עם העיתונאי אביעד גליקמן.
אביעד גליקמן פנה לראש האופוזיציה ושאל: "מה שלומך מר נתניהו?", נתניהו השיב לעיתונאי חדשות 13 בעקיצה: "אתה באמת רוצה לדעת?", גליקמן: "כן", על כך השיב נתניהו: "אתה גם דואג לי?", גליקמן הפתיע והשיב: "אני תמיד דואג לך".
 
אלי ציפורי לעג לגליקמן כשכתב: "כצפוי: ליאת בן ארי הגיעה. איפה שיש פסטיבל תקשורתי היא תהיה. אביעד דליפמן פונה אליה עם החיוך המקובע שלו: היי, ליאת (שכח להוסיף: תודה על ההדלפה מאתמול. התמורה תגיע מיד בדיון היום)".
יועץ התקשורת אבי בניהו טען: "בבוקרו של יום אומר: א.כמי שמילא תפקידי אמון בצמרת המדינה וצה״ל אני בז למקליטים/ות את הבוסים שנתנו בהם אמון אישי ושהכניסו אותם לקודש הקודשים. זוהי בעיני מעילה נוראית באמון, גם כשהיא משרתת כעת מטרה משפטית לאומית. ב. כן,למרות הכל , אני עדיין מקווה שנתניהו ישיג עיסקת טיעון ויפרוש.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ואו, החיים שלי השתנו! (ל"ת)
    ישו 11/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אלי ציפורן
    תמי לוי 11/2021/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עדין כמו מדוזה ארסית
    סגור
  • 1.
    חה חה חה... ביבי כמעט התעלף כשראה אותו
    נדב שריג 11/2021/16
    הגב לתגובה זו
    9 2
    גליקמן התותח. לא מעט בזכות הדיווחים והסקופים שלו, ביבי עומד היום לדין. טוב שיש עוד עיתונות חוקרת בישראל.
    סגור