תקשורת ומדיה

אראל סג"ל חשף: זו התכנית שאני שונא בקשת 12

המגיש בערוץ 14 נקלע לעימות טוויטר עם אילן לוקאץ' וטען: "אתם בושה מיוחד חדשות 12 ומאסטר שף האתרוג שלכם לממשלה הזו יעלה לכולנו ביוקר את יחסי לחופש הביטוי כולם מכירים אפילו לחופש הביטוי של אדם שאני מתעב כמוך", ומה השיב העיתונאי?

מערכת ice |  6
אראל סג"ל (צילום באדיבות 103FM)
לאחר שאראל סג"ל הגיב לטענה של אדם בטוויטר בנוגע לאלימות ברשתות החברתיות כאשר כתב: "לא יודע מה זה יותר? טיעון דבילי או תירוץ סטליניסטי בלי חופש ביטוי אין דמוקרטיה זהו", החל עימות עם אילן לוקאץ', עיתונאי חדשות 12 הוותיק.
לוקאץ' כתב למגיש ערוץ 14 בנוגע לדבריו: "בגדול צודק, כמובן, בקטן מעניין אותי איך תוגדר המדינה שאותה מבטיח דודי אמסלם שבה המילה צדק נמחקת ונבחרי האופוזיציה לא מורשים להיכנס לפרלמנט".
 
על כך השיב לו סג"ל: "אתה מבלבל את המוח: "אמסלם מדבר מכעס מוצדק על הקואוליציה הרעה הזו שמנצלת לרעה את כוחה ולכן מגזים ומתלהם האמת היא שאתם בושה מיוחד חדשות 12 ומאסטר שף האתרוג שלכם לממשלה הזו יעלה לכולנו ביוקר את יחסי לחופש הביטוי כולם מכירים אפילו לחופש הביטוי של אדם שאני מתעב כמוך".
 
לוקאץ' חתם: "אני לא חושב שהוא מתלהם ומגזים. אני מעריך שכרגיל אבו יאיר מדבר מפיו. הוא בלון הניסוי שמופרח לאוויר, מה גם שאבו יאיר לא גינה ו״מקורביו״ הביעו הזדהות עם המסר. אז לא: לא התלהמות ולא הגזמה. הכת רוצה קיסרות דיקטטורית ונלחמת בדמוקרטיה. אפילו את תוצאות הבחירות היא לא מכבדת".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    פתיח של תכנית
    קלייר 01/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אראל סגל, אתמול יום רביעי 12.1 צפיתי בתכניתך בערוץ 14..הפתיח לתכניתך . כל כך אהבתי את דבריך. הבאת קשת של סופרים וגדולי הדור על השבת. כל כך התרגשתי. ואני תוהה, מה היא חשבה לעצמה הגב', מיכאלי שקראה לתכניתה "חומה ומגדל"? לקושש קולות, לגנוב תהילה, חנופה למייסדי המדינה, התנשאות? לא ברור לי. מבטיחה לך, שלא ניתן לממשלת הזדון להאריך ימים. יישר כח.
    סגור
  • 3.
    לוקץ'
    קלייר 01/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיהיה ברור, שהכתב השולי הזה, שלא סופרים אותו, לא נחשב בכלל אין יותר גיזעני ממנו. הוא נקנס לא מזמן על הוצאת דיבה. ועל מה האבו-עלי הזה? זה לא שהוא כתב של רשת, מוכר, מפורסם. סתם אחד. ואיזה ג'ורה יש לו.
    סגור
  • 2.
    תעשו ניסוי: תפסיקו לאמסלם את הוויסקי והגרעינים במליאה
    אורי 12/2021/15
    הגב לתגובה זו
    8 2
    יש מצב שפתאום תיראו איך הוא מדבר בפכחון, מתינות ובממלכתיות. האיש בהחלט לא טיפש.
    סגור
  • אמסלם
    קלייר 01/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש מצב שלעולם לעולם, לא תגיע לרמה שלו, גם אם יזריקו לך איזה חומר של חכמה, כלום לא יעזור לך.
    סגור
  • 1.
    מי מתייחס ללוקץ'?
    נ. 12/2021/15
    הגב לתגובה זו
    3 3
    כשיש כתבה שלו אני עוברת ערוץ, כנ"ל דנה ויס, עוברת ערוץ...
    סגור
  • חופש ביטוי#חופש שיסוי.
    אזרחית 12/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אילו הפנינים שאמסלם פולט בכעסו, זו מהותו... (אדם ניכר בכעסו). לגבי דמוקרטיה, מדובר בחופש להבעת דיעה. ברגע שאתה תוקפף, ומחרף, את בר הפלוגתא שלך, מגיב לגופו, ולא לדעת, ו זו כפירה בדמוקרטיה.
    סגור