תקשורת ומדיה

ליברמן משתלח בעמית סגל: "כואבת לו ההצלחה, עוסק בפרופגנדה"

לאחר שינון מגל ועמית סגל הזכירו לליברמן את דבריו על החמרת הענישה במקרי אונס, שר האוצר מגיב במתקפה: "ביביסטים שעוסקים בפרופגנדה, ניסיון פתטי לחפש את ישראל ביתנו במטרה למצוא משהו שלא קיימנו"
מערכת ice |  4
אביגדור ליברמן (צילום פייסבוק/אביגדור ליברמן)
שר האוצר אביגדור ליברמן כתב היום בחשבון הפייסבוק שלו פוסט חריף בו הזכיר במפורש את שני העיתונאים עמית סגל וינון מגל, אותם כינה "ביבסטים". התגובה מגיעה לאחר שליברמן הצביע השבוע נגד החמרת ענישה במקרי אונס, ושני הכתבים הזכירו לו ריאיון מהעבר בו אמר שעל אונב קטינות חייבים להחמיר את הענישה למאסר עולם.
"לכבוד ראשי תא הכתבים הביביסטים, מר עמית סגל ומר ינון מגל.", כתב ליברמן, "כפי שהבטחנו במערכת הבחירות בתאריך 15/2/21 - עוד טרם הקמת הממשלה, הגישה ישראל ביתנו בתאריך 10/5/21 הצעת חוק המחייבת לגזור על עברייני מין שהורשעו באונס קטינים וקטינות מאסר עולם וזאת ללא אפשרות למתן חנינה.
 
ליברמן ממשיך: "לצערי עמדת משרד המשפטים ועמדת רוב השרים בוועדת שרים לחקיקה הייתה נגד הצעת החוק הנ״ל. מאז אנחנו נמצאים בשיח עם משרד המשפטים במטרה להביא לענישה מקסימלית על אונסי קטינים וקטינות, ובתקווה להגיע להסכמה ולהעביר את החוק עוד במהלך כנס הקיץ. 
 
"יחד עם זאת ברצוני להזכירכם, התחייבנו במערכת הבחירות לעלות את דמי הקיום לחיילי צהל ב-50% - וקיימנו. התחייבנו לעלות את הקצבה לגמלאים המקבלים השלמת הכנסה מביטוח לאומי עד לגובה 70% משכר המינימום- וקיימנו. התחייבנו להעמיד תקציב לתכנית מיגון הצפון על סך 5 מיליארד שקל לעשר שנים -וקיימנו. התחייבנו לעלות מענק שנתי לניצולי שואה ב-60% - וקיימנו והרשימה עוד ארוכה.
 
"אבל הדבר העיקרי שהבטחנו זה להחליף את השלטון והעומד בראשו, להקים ממשלה בלי ש״ס ויהדות התורה ולקבל את תיק האוצר בידינו וגם את ההבטחות המרכזיות שלנו - קיימנו." 
שר האוצר סיים במתקפה כי "הניסיון הפתטי שלכם ושל יתר הכתבים הביביסטים לחפש את ישראל ביתנו במטרה למצוא משהו שלא קיימנו או לעקוץ אותנו בכל הזדמנות אפשרית רק מוכיח עד כמה אתם עוסקים בפרופגנדה ולא בעיתונות ועד כמה כואבת לכם כל הצלחה שלנו. אל דאגה, כל מה שהבטחנו נקיים גם אם לפעמים זה לוקח יותר זמן ממה שחשבנו. אצלנו מילה זה מילה."
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מסרת את פנקס הצקים של המדינה לעבאס. עבריין מולדבי מצוי (ל"ת)
    אבי 05/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 3.
    ליברמן תרחיבו חוקים שמגנים על זכויות נאנסות.
    מתמודדת נפש 05/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליברמן תרחיבו חוקים שמגנים על זכויות לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית 1.טיפול משפטי בחינם מטעם המדינה וייצוג ללא כוונת רווח. 2. תעודדו אותן לסגור עם הפגעים מעגח. 3.תחייבו חובת דיווח בדיוק כמו במקרה של פגיעה בילד. לא יעלה על הדעת שבמסגרות חרדיות,בשנת 2022, יסתירו את הפגיעה כדי לא לפגוע בכבוד המשפחה.ויש עוד ועטד. תראינו מטופלות תחקו מזויות אחרות ותגלו עולם של סבל וחוסר הוגנות, של ניצול ושימוש לרעה. ואיומים. תדאגו להן, הן משלמות מחיר כבד, שנים של אשפוזים והוסטלים, שנים שבלראות את הפוגעים מתפתחים ומתקדמים והן דורכות במקום וחיות את הכאב הםיזי והנפשי הבלתי נגמר.
    סגור
  • 2.
    שוחד בחירות לתומכי ישראל ביתנו.
    גיא. 05/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוב מצביעי ישראל ביתנו הם גמלאים ללא פנסיה. ליברמן דאג להם לקבל השלמת הכנסה (שוחד בחירות ! ). על אף שלא שילמו ביטוח לאומי מימיהם. האזרחים הישראלים הרגילים נתקלים בקשיים מרובים לקבל השלמת הכנסה, על אף ששילמו ביטוח לאומי במשך עשרות שנים. מספיק שיש להם חיסכון ששמרו לעת צרה של 100,000 ש"ח ופחות. מונעים מהם לקבל השלמת הכנסה. הפלייה לטובת גמלאי ישראל ביתנו, ליברמן אינו צדיק כי אם בעל אינטרסים לעתידו הפוליטי.
    סגור
  • 1.
    עבריין רוסי
    מוטי 05/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מה שלום הניה החבר שלך ? כבר עברו 48 שעות ? ומי החבר כנסת הבא בתור שאתה שולח לכלא יש שם מקום
    סגור