תקשורת ומדיה

כתב ערוץ 14 נגד ערוץ 14? "כותרת מזעזעת"

כתב ערוץ 14 מסתייג מהשער של מגזין הערוץ, אך תוקף את השתיקה של ארגוני הלהט"ב מול ההתבטאויות של חברי מפלגת רע"ם: "זה לא משנה להם מי המותקף, אלא מי התוקף"
מערכת ice |  6
נתי לנגרמן (צילום צילום מסך יוטיוב)
ערוץ 14 עורר סערה מוקדם יותר השבוע כאשר המגזין של הערוץ לחודש אייר הושק, כשבשער שלו מוצג דגל הגאווה על גופה של פרה תחת הכותרת, "להטביסטאן, כך משליטים ארגוני שמאל רדיקליים את דת הלהט"ב בישראל". הדימוי לבהמה ואופי הסיקור הבוטה גרר מתקפה על הערוץ, שמפרסם את השער רגע לפני חודש הגאווה. 
אחד מאלו שלא היו שבעי רצון מהבחירה הוא הכתב המדיני של הערוץ נתי לנגרמן. לנגרמן הביע הבוקר (שישי) הסתייגות מהשער וכתב, "אני עובד ב-14, וקשה לי עם הכותרת המזעזעת הזו." עם זאת הוא הוסיף כי מה שמכעיס אותו יותר הוא השתיקה של גורמי קהילת הלהט"ב מול ההתבטאויות של חברי הכנסת מהמפלגות הערביות. "אבל גם עם ההומופוביה מרע״מ, ועם השנאה של שוקן. אבל זה לא מעניין אתכם. למה? כי האוכלוסייה שמותקפת לעולם לא הייתה האישיו. אלא רק זהות התוקף. כשהוא ערבי, שמאלן, אשכנזי או טרנס? שותקים. ימני, עשיר, מזרחי? אפשר להתחיל לתקוף."
 
מי שהזדהה עם הדברים הוא כתב ידיעות אחרונות לירן לוי, בעברו בערוץ 14 (בזמן שהיה באפיק 20), שכתב, "אלו שתקפו את ערוץ 14 על השער המחליא במגזין, לא אומרים מילה כשחברי הכנסת הערבים קראו לנו "סוטים". זו צביעות גדולה." עם זאת, גם הוא הביע הסתייגות על פרסום השער כשכתב השבוע, "ככה ערוץ 14 מאבד את הקהל הימני מהקהילה הגאה. לא למדתם שום דבר!"
 
על פי כתבת התרבות של ערוץ 13, נריה קראוס, בתוך ערוץ 14 ישנם עוד אנשים שאינם שבעי רצון משער המגזין. קראוס פרסמה כי מפיקה בערוץ 14 כתבה לה, "אני עובדת בערוץ ואני מתביישת בזה. אין לזה מקום בשנת 2022. אם הייתה לי את האופציה לקום וללכת למקום אחר פשוט הייתי עושה את זה."
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    שני נשיים- אחד מהם לא עובד בערוץ, ואנונימית??
    ניסיונות לפגוע בערוץ 06/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אי אפשר להגיד מילה בארץ נגד הכפייה הלהטבית האלימה! נגד החדרת תכנים חולניים ופדופיליים לילדים מגיל גן, תתביישו מי שמגן על זה! אף אחד לא נגע באנשים בוגרים שרוצים לחיות ככה, אבל הקהילה והכתבה הזו היא דוגמא, משליטה טרור סתימת פיות מכל ביקורת ודואגת "להזדעזע" על כלום ושום דבר. שלא לדבר על הצביעות כשבעצם זה מעניין לפרוגרסיבים ולשמאל את התחת. כי עם האיסלם שזורק הומןאים מהגג אין לכם בעיה גם לשבת בממשלה.תתפוצצו, אחלה ערוץ 14
    סגור
  • 5.
    אתה משווה את עצמך לערבים (ל"ת)
    גולן 06/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    אין לי צפיה מהעם הערבי הם נגד הכל.
    גולן 06/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נגד שלום נגד עמם אין זכויות אדם . רק רועה ורצח .
    סגור
  • 3.
    ערוץ 14
    איציק 06/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מזמן הבנו שערוץ 14 מחזיק גייס חמידי שמאלנים
    סגור
  • 2.
    צדיק בסדום. תבורך. (ל"ת)
    פינטו 06/2022/03
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 1.
    חפש ערוץ הגון יותר לעבוד בו. אחרים כבר עברו.
    יוספה 06/2022/03
    הגב לתגובה זו
    9 2
    מה אדם ראוי כמוך עושה במפלצת השנאה הזאת?
    סגור