תקשורת ומדיה

בן גביר: "הפיגוע היה צריך להסתיים ב-10 מחבלים הרוגים"

חבר הכנסת איתמר בן גביר הביע את זעמו לאחר הפיגוע בקבר יוסף שבשכם: "מדיניות 'ההכלה' והכניעה למחבלים עולה לנו בחיי אדם ובפגיעה בגוף. הגיע הזמן שממשלת ישראל תנקוט ביד חזקה מול הטרור"
מערכת ice |  2
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
הפיגוע שהתרחש הלילה (בין רביעי לחמישי) במתחם קבר יוסף שבשכם, אשר הסתיים בנס בשלושה פצועים קל בלבד, ביניהם מח״ט שומרון, אל״ם רועי צוויג, מעורר הדים בזירה הפוליטית, כל זאת רגע לפני פיזורה של הכנסת וההכרזה הרשמית על בחירות חמישיות בפחות מארבע שנים.
מי שהגיב בזעם לאירוע הוא חבר הכנסת איתמר בן גביר, מטעם מפלגת עוצמה לישראל בסיעת הציונות הדתית, שהמשיך בקו אותו הוא מציג מאז כניסתו לחיים הפוליטיים ועוד קודם לכן וטען בצורה נחרצת שהאירוע היה צריך להסתיים עם עשרה מחבלים הרוגים ויצא נגד מדיניות 'ההכלה' והכניע למחבלים.
 
בציוץ שהעלה לטוויטר כתב בן גביר כך: "הפיגוע הלילה בקבר יוסף היה צריך להסתיים עם עשרה מחבלים הרוגים. מדיניות "ההכלה" והכניעה למחבלים עולה לנו בחיי אדם ובפגיעה בגוף. הגיע הזמן שממשלת ישראל תנקוט ביד חזקה מול הטרור. בהזדמנות זו שולח איחולי רפואה שלמה למח"ט שומרון רועי צוויג ולאזרחים שנפצעו".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מדיניות ההכלה הזו קיימת כבר עשורים, טוב שנזכרת
    גל 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ומנקמות דם לא יוצא שום דבר טוב. זה רק מוביל לעוד שפיכות דמים ועוד מסעות נקם. צריך יותר נוכחות של כוחות ביטחון שיאפשרו נטרול מהיר של מחבלים ופעולות טרור.
    סגור
  • 1.
    האם תת המלש״ב בן גביר יכול לתת עצות נוספות? (ל"ת)
    עצה יפה 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור