תקשורת ומדיה

גיסתו של אייל גולן לשעבר מרגישה חנק: "הכל סוגר"

קארין גרינברג, אחותה של דניאל, העלתה פוסט לאינסטגרם בו היא קוראת למחאה על יוקר המחיה: "אנשים פה קורסים תחת הנטל, בעלי דירות גובים שכירות מופקעת, לקנות דירה רק בחלומות, בלתי אפשרי בכלל לחסוך כסף כי עד שמגיעים לסוף החודש נשארים עם הלשון בחוץ"
מערכת ice |  8
קארין גרינברג (צילום אינסטגרם)
יוקר המחיה בישראל מזנק לגבים חדשים וחסרי תקדים בחודשים האחרונים. הדבר הוביל למאות אוהלים שהוקמו כמחאה בשדרות רוטשילד בתל אביב, כאשר לא מעט משפיענים ואנשי תקשורת התגייסו גם הם למען המטרה הנעלה. אחת מהן היא קארין גרינברג, אחותה של דניאל גרינברג,  גרושתו של אייל גולן, שמבקשת "לצעוק את צעקתם" של מי שנלחמים את המלחמה היום יומית כדי "להביא אוכל לשולחן". 
"גם אתם מרגישים לאחרונה חנק? כאילו הכל סוגר מכל כיוון, פה מעלים את החשמל, שם מעלים את הדלק ואם פעם נכנסנו לסופר לקנות כמה מצרכים הביתה ומאה ש"ח היו מספיקים ואפילו נשארו כמה שקלים עודף, היום זה בגדר בדיחה" כתבה גרינברג. "אנשים פה קורסים תחת הנטל, בעלי דירות גובים שכירות מופקעת, לקנות דירה רק בחלומות, בלתי אפשרי בכלל לחסוך כסף כי עד שמגיעים לסוף החודש נשארים עם הלשון בחוץ".

עד לחלק הזה, רבים מקוראי הפוסט לבטח לא הבינו מה לגרינברג וליוקר המחיה, אך האחרונה הסבירה:  "אז מה לי וליוקר המחייה? מי שנמצא במלחמת קיום יום יומית לשים אוכל על שולחן ילדיו, לדאוג לקורת גג לראשם, אין לו את הזמן, אין לו את היכולת הנפשית לקום וליזום מחאות, להתרוצץ ברחובות וליצור התארגנות שתביא לשינוי".
עוד הוסיפה: "אנחנו כאן כדי לצעוק את צעקתם, אנחנו אילו שמקבלים פניות בפרטי לעזור למי שבמצוקה, אנחנו אילו שחייבים לקום ולהגן על החלשים ולדרוש לחזק אותם. ובינינו, גם אני רוצה אוויר כלכלי לי ולילדי".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    כסף =איכות חיים,מי לא רוצה יותר כסף כדי לחיות טוב יותר
    מציאות אחת 07/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    !!!!
    סגור
  • 5.
    זה לא רק בארץ
    עידו האוסטרלי 07/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש מדינות שהמחירים עלו הרבה יותר מפה דבר שני אם תל אביב יקרה אז אפדר לגור רחוק יותר Be proactive not reactive כי אף אחד לא יעזור לכם היום טו מחר
    סגור
  • 4.
    מחפשים את מי להאשים
    ספיר 07/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תאשימו את עצמכם מחכים כבר לגאולהההההה
    סגור
  • 3.
    יאללה יאללה
    ציצו פאצו 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם החלקה יפנית עולה 750 שקל ולק ג'ל 200 זה לא מעניין אותך...בטח סוף חודש הלשון בחוץ ...חיים כמו טייקונים בלי גרוש על התחת
    סגור
  • 2.
    עוד אחת שמנסה לתפוס כותרות (ל"ת)
    דוד 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יוקר המחיה
    שוש 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הכל בגלל ליברמן שהיה אמון על השיבר. במקום זה נתן לכולם להעלות את יוקר הכלכלה והמחיה. תתפטר אדוני שר האוצר. גדול עליך התפקיד. נכשלת בענק
    סגור
  • יוקר המחייה
    ישראל 07/2022/15
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כל הכבוד!!!!
    סגור
  • גינזבורג זינוניור
    AzKl 07/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני גדולה מהחיים צדיקה
    סגור