תקשורת ומדיה

בגלל יוקר המחיה: החברה שתעניק 2,000 דולר במזומן לעובדיה

עליית יוקר המחייה מכה לא רק בישראל, אלא גם בבריטניה, שם ענקית מנועי המטוסים רולס רויס הולדינג הודיעה כי תעניק מענק משמעותי במזומן ללא פחות מ-14 אלף עובדים
מערכת ice | 
דולר (צילום freepik)
תתפלאו, אבל התופעה של התייקרות עלויות המחייה לא קיימת רק בישראל, כך מלמד סיפור שמגיע מבריטניה, שם, ענקית ייצור מנועי המטוסים, רולס רויס הולדינג, הודיעה כי תעניק לא פחות ב-2,000 דולר במזומן (כמעט 2,500 דולר) במזומן ל-11 אלף עובדים המשכרים שכר נמוך, כשמי שעוד ייהנו מהכסף יהיו 3,000 מנהלים זוטרים, כל זאת על מנת להקל עליהם בהתמודדות עם יוקר המחיה. 
בריטניה סובלת מאינפלציה שנתית שעומדת כיום על 9%, שלפי ההערכות תזנק ל-10% כבר בחודש הבא. מחסור בכוח אדם, שיבושים בשרשרת האספקה ובעיות סחר בעקבות הברקזית ומלחמת רוסיה אוקראינה, כל אלה הובילו לעלויות מחיה גבוהות במיוחד בממלכה. 
 
וזה לא נגמר כאן. בחברת המנועים ציינו כי תוענק תוספת שכר של 4% רטרואקטיבית לחודש מרץ ל-11 אלף עובדים בחנות בבריטניה. רולס רויס הוסיפה כי מדובר בפעם הראשונה שהחברה מציעה "בונוס" כספי שקשור למצב הכלכלי במדינה ולא ביצועים מקצועיים.
החברה ​​הוסיפה כי 3,000 עובדים יקבלו את הכסף כבר בעוד כחודשיים, באוגוסט, בעוד שהשאר יקבלו את הסכום כאשר העסקה תאושר על ידי האיגוד. המהלך מגיע כמה ימים לאחר שראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, הזהיר כי עלייה חדה בשכר תוביל לעליות מחירים נוספות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה