עסקי ספורט

אלוף העולם תועד לבדו ברולס רויס חדשה, האם נפרד?

אלוף העולם במשקל כבד נצפה נוהג לבד במכונית יוקרתית, כך מדווח הסאן, הצהובון הבריטי. כשהוא נוהג ברולס רויס קולינאן בשווי של 300 אלף פאונד, עולה השאלה מדוע הוא נצפה לבדו, ללא בת זוגו 
מערכת ice | 
טייסון פיורי (צילום טוויטר)
טייסון פיורי, אלוף העולם באגרוף במשקל כבד מטעם ה-WBC, צולם כשהוא נכנס למעבר המזון המהיר בהרטפורדשייר במכונית נפרדת מאשתו פריז, כך על פי הסאן הבריטי. הצהובון מדווח כי פיורי, שיש לו שישה ילדים עם אהובת נעוריו, נהג ברולס רויס ​​קולינאן, במחיר של 300,000 פאונד.
האלוף הזמין ממכוניתו ולא יצא החוצה למסעדה. הוא העביר את זמנו בבית יוקרתי סמוך לקרב מול ווייט במוצאי שבת מול קהל שובר שיאים של כמעט מאה אלף אוהדים מאצטדיון וומבלי.
 
על פי הדיווח, בני הזוג פיורי ופריז שכרו אחוזה מהממת בכפר. המקום כולל שישה חדרי שינה ושישה חדרי שינה עם חדרי רחצה צמודים. הבית, שיש בו בריכת שחייה ענקית ומקורה, נמצא במרחק של 16 קילומטרים מהיעד. 
יום אחרי הנוקאאוט האכזרי שלו נגד ווייט בוומבלי, הוא חגג במסעדת Sheesh בצ'יגוול. אשתו פריז נותרה "האישה הגאה ביותר על פני כדור הארץ" לאחר שצפתה בזכייה מהצד השני. אבל פיורי, בן 33, פרש מיד לאחר שניצח בקרב השיבה הביתה בבריטניה ארבע שנים בהתהוות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה