תקשורת ומדיה

מורן אטיאס מרגשת: "אני צריכה לחזור ללוס אנג'לס?"

הדוגמנית תהתה: "המרחק מישראל גורם לי לתהות אם עשיתי את הדבר הנכון ..? ומה הדבר הנכון הבא? לחזור ללוס אנגלס? למקום שתמיד חיבק אותי כשחקנית וכיוצרת .. בכל זאת זה אמריקה.. מי לא רוצה להצליח פה? ופה אני מרגישה הערכה מקצועית מטורפת"
מערכת ice |  2
מורן אטיאס (צילום יחצ-רפי דלויה)
דוגמנית העל הישראלית, מורן אטיאס, סיכמה באינסטגרם שלה את החופשה שלה בלוס אנג'לס, כשהיא בהיריון מתקדם והעלתה נקודות למחשבה על ההגעה לארצות הברית והמחשבות שעברו לה בראש אולי לחזור לשם לזמן הרבה יותר ארוך.
אטיאס כתבה: "מכירים את התחושה הזאת אחרי חופשה מהסרטים אתם חוזרים לקרקע בבום. ל״מציאות״ ? לא רציתי את הנפילת מתח הזאת אבל הג'ט לג משבש את המוח ואליו מצטרף הלב. הגעתי ללוס אנגלס שוב בלי מזוודה ( כן ..) אבל זה בסדר כי בלוס אנגלס אפשר ללכת עם בגדי טיסה לכל מקום… וזה מקום שבו הגשמתי חלומות גדולים ופתאום אני תוהה.. אולי כדאי לחזור? משתפת אותכם גם בירידות כי יש לנו נטייה וגם לי להתמכר לתמונות יפות ופייד מהסרטים אבל הסרט האמיתי זה החיים שאני חיה וכבודם בפייד".
 
עוד המשיכה: "אז הירידה לקרקע והמרחק מישראל גורם לי לתהות אם עשיתי את הדבר הנכון ..? ומה הדבר הנכון הבא? לחזור ללוס אנגלס? למקום שתמיד חיבק אותי כשחקנית וכיוצרת .. בכל זאת זה אמריקה.. מי לא רוצה להצליח פה? ופה אני מרגישה הערכה מקצועית מטורפת. באיך שפונים, בתפקידים שמציעים בתגובות לרעיונות שאני מפתחת … זה הזוי אבל מרגיש כל כך טבעי שדברים גדולים קורים לי דווקא פה".
לסיום כתבה: "ובארץ אני מקבלת חום ואהבה על מי שאני .. כבן אדם. כאישה. מכם -מהעם. אני מרגישה את זה ברחוב, במעבר חצייה, זה מטורף.. אהבה פשוטה וטובה. אז אולי זה הג'ט לג, המרחק אבל אני בירידה למען עלייה .. וכן חווה בלבול וזה בסדר.. כי מתוך הכאוס אני אמצא את שביל הזהב. זה בסדר להתבלבל ולא לדעת.. הידיעה המוחלטת לפעמים מבטלת אופציות שעולות רק בדמיון…. ומהראש ליד אני כותבת, משתפת ומתמסרת ללא נודע… גם לדעת לוקח זמן ובעיקר אומץ להבין שלוקח זמן. שבת שלום לכם. אוהבת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה מורני רוצה לגדל ילדה ככה !!! לשם שמים וארץ מה ייצא!
    הטרמפיסט 07/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כפרה אני מגיע
    סגור
  • קשקשנית חמודה
    יוסי 07/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קשקשנית חמודה. שתנסה פוליטיקה. היא בטוח תהיה יותר חמודה מכל הקשקשנים שם.
    סגור