תקשורת ומדיה

בן זיני נחשף: זה הצעד הקיצוני שעשה כדי להופיע

בן זיני היה צריך להגיע במהירות מהופעה שסיים בתל אביב להופעה נוספת שלו שמתקיימת בכרמיאל. אז מה הוא עשה אתם שואלים? השכיר מסוק באלפי שקלים, שילם עליו מכיסו, והספיק להגיע להופעה בזמן
מערכת ice |  2
בן זיני (צילום אינסטגרם)
בן זיני, הזמר הישראלי המצליח, היה צריך להגיע במהירות מהופעה שסיים בתל אביב להופעה נוספת שלו שמתקיימת בכרמיאל. אז מה הוא עשה אתם שואלים? נו, פתרון קל למדי. 
בן זיני השכיר ברגע האחרון מסוק ואכן - הספיק להגיע להופעה. עלות המטוס הייתה אלפי שקלים אותם בן זיני הוציא מכיסו הפרטי. כזכור, לאחרונה פרסם בן זיני בעמוד היוטיוב שלו וולוג חדש. בוולג הסתובב בן זיני ברחבי כפר סבא כשהוא מחופש לדמות המצוירת אלדין ויצא לחפש שלושה אנשים שלכל אחד מהם יגשים חלום אחד, בדיוק כמו באגדה של אלדין.
 
לאחר מספר דקות בהן נראה הכוכב לוקח ילדים לאכול בקניון על חשבונו ועוד, הגיעה התפנית המרגשת. בן זיני פגש ילדה חולת סרטן בשם עלמה, שחלומה היה לפגוש את אנה זק. תוך דקות בודדות השיג כוכב הרשת את מספר הטלפון של הכוכבת המוערצת ושידך בין השתים. עלמה הקטנה התרגשה נורא ומרוב התלהבות התקשתה לדבר עם אנה זק. זאתי הגיבה בנחמדות ופתחה בשיחה עם הילדה. "שמחתי להכיר אותך עלמה, את מהממת".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כרמיאל
    דנה 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיכינו לו 15 דקות עד שהמופע התחיל …
    סגור
  • לבן אדם יש חיים הוא איחר להופעה כי הוא היה צריך להופיע (ל"ת)
    . 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור