תקשורת ומדיה

שמחה רוטמן נגד שי ניצן: "אי אפשר להמציא דברים כאלה"

לאחר ריאיון התגובה שהעניק שי ניצן לדבריו הקשים של המשנה לראש מח"ש עד לא מזמן משה סעדה, הגיע תורה של המערכת הפוליטית להגיב לדבריו של ניצן
מערכת ice |  1
שמחה רוטמן (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
אמש (שבת) התארח פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן שי בחדשות השבת בכאן חדשות והתייחס לראשונה להאשמות הקשות שהוטחו כלפיו, יחד עם בכירים נוספים במערכת אכיפת החוק, על ידי מי שהיה עד לא מזמן המשנה לראש מח"ש משה סעדה. הבוקר במערכת הפוליטית כבר החלו הביקורות כלפי דבריו של פרקליט המדינה לשעבר.
 
חבר הכנסת שמחה רוטמן מהצינות הדתית צייץ הבוקר: "התחלתי לצפות בראיון של שי ניצן. הוא התחיל בכך שהוא לא רוצה לדבר על סעדה האיש, אלא על העובדות". רוטמן המשיך בביקורת: "אחרי כמה דקות שכל מה שהוא עסק בהן היה סעדה האיש, התייאשתי. ההיילייט היה ששי ניצן הודה בכשל שלו. תחזיקו חזק! הכשל היה שהוא לא פיטר את סעדה". וסיים: "אי אפשר להמציא דברים כאלה".
 
כזכור במהלך הריאיון הבהיר ניצן כי: "אין לי שום עניין בסעדה האיש – אבל הציבור חייב להבין שלא מדובר כפי שהוצג בריאיון". ניצן המשיך בקו החד משמעי והאמר: "מדובר באדם שיש לו אינטרסים פוליטיים של נקמה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    - זו מערכת "עקיפת החוק".
    ארנון תל-אביבי 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איפה התחקיר לסיבה לפרישת מני מזוז מכהונת בימ"ש עליון ? מי היה יועהמ"ש ששבועות מעטים אחרי כניסתו לתפקיד ב 2004 - סגר את כל תיקי החקירה נגד אריק שרון ? מזוז הינחה את שי ניצן הסגן לתפקידים מיוחדים - לבצע אכיפה אכזרית עם הוראות לא מבוססות נגד המחאה על עקירת יהודים מבתיהם בגוש- קטיף (התנתקות) . מציע לבדק למה הפרקליטות לא הגישה כתבי אישום נגד 30 פדופילים , בהם בכירים בשוק ובתפקידים ציבוריים שנסחטו ע"י אלעד בן-נון . תראו כתבה ערוץ 13 2.8.21 . מי הפדופילים החברים ב"גילדה" של הפרקליטות שלא נחקרו . צפו הפתעות .
    סגור