תקשורת ומדיה

דונלד טראמפ נגד עסקת חילופי השבויים: "דיל רע מאוד"

הממשל האמריקאי מחפש דרכים לשחרר את בריטני גריינר, שחקנית הכדורסל הואשמה בעבירת סמים ברוסיה, כעת הנשיא לשעבר דונלד טראמפ מדגיש כי ההצעה האחרונה של הממשל היא מסוכנת וחסרת אחריות
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום pixabay)
שחקנית הכדורסל בריטני גריינר (31) שזכתה במדליית הזהב עם נבחרת ארצות הברית במשחקים האולימפיים פעמיים ברציפות, הודתה לאחרונה על שהכניסה לשטחי רוסיה שמן קנאביס במזוודות במהלך פברואר האחרון, שבוע לפני שרוסיה פלשה לאוקראינה. בסוף השבוע האחרון דווח כי הממשל האמריקאי מתכנן להציע לרוסים חילופי שבויים ולשחרר את ויקטור בוט, סוחר נשק רוסי שהורשע בקשירת קשר לרצח אמריקאים סיוע בארגון טרור ועוד.
 
הצעד השנוי במחלוקת עורר ביקורות רבות. הבוקר (ראשון) פורסם ריאיון שערך דונלד טראמפ והתייחס לחילופי השבויים: "לא נראה כמו סחר טוב במיוחד". טראמפ המשיך: "היא ידעה שהיא מחזיקה בסמים ובכל זאת נכנסה לרוסיה, הם לא אוהבים סמים. והיא נתפסה. ועכשיו אנחנו אמורים להוציא אותה בתמורת רוצח אכזר ואחד מסוחרי הנשק הגדולים בעולם. הרג אמריקאים רבים. הרג הרבה אנשים".
 
מנגד דוברת משרד החוץ הרוסי, מריה זכרובה, הבהירה כי למרות ההצעה האמריקאית הרוסים עדיין לא אישרו את העסקה המתבשלת אך לא הכחישה כי אכן התנהלו שיחות בנושא ש: "עדיין לא הושגה תוצאה קונקרטית".
 
כזכור גריינר, שחקנית פיניקס מרקורי ששיחקה ברוסיה במהלך הפגרה של ה-WNBA, נעצרה ב-17 בפברואר בשדה התעופה במוסקבה. הרשויות ברוסיה האשימו אותה בהברחת כמויות משמעותיות של חומר סמים, עבירה שדינה עד 10 שנות מאסר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה