תקשורת ומדיה

רצח מזעזע בארצות הברית: אב ירה בשלושת ילדיו והתאבד

גבר כבר 40 התאבד לאחר שירה בשלושת ילדיו ברכבם המשפחתי, המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע
מערכת ice | 
משטרת ניו יורק (צילום JAKE OFFENHARTZ)
משטרת אוקלהומה סיטי חוקרת מקרה רצח-התאבדות. לפי דיווחי המשטרה בתקרית מעורבים שלושה ילדים ואביהם. "זהו מצב טרגי, הרבה רגשות מעורבים", אמר סרן מישל הנדרסון במשטרת אוקלהומה סיטי.
 
לפי פרסומים האירוע החל בסביבות השעה 16:00 בשבת, כששוטרים הגיעו לבדיקה שגרתית מטעם רשויות הרווחה בעיר בבית משפחה המוכרת לרשויות. "כשהאבא ראה אותנו מתקרבים הוא יצא מהבית עם שלושת ילדיו הקטנים, צעק הצהרות מאיימות" אמר הנדרסון.
 
לאחר מכן הכוחות התרחקו והחליטו בתיאום עם רשויות הרווחה לשוב בשעה מאוחרת יותר. כמה רגעם לאחר מכן עברה במקרה עוברת אורח שזיהתה כי מתחת לרכבו של אבי המשפחה נוזל נחיל דם אל עבר המדרכה. כשהתקרב זיהתה את האב, שרק לפי כמה רגעים צעק על השוטרים ירוי ברכבו.
 
מייד לאחר מכן מיהרה להזעיק את המשטרה שפתחה בחיפושים אחר שלושת ילדיו של הגבר. כעבור רגעים ספורים השוטרים זיהו כי שלושת הילדים היו למעשה לצד אביהם ברכב כשגם הם מחוסרי הכרה. על פי החשד האב ירה בשלושת ילדים ולאחר מכן התאבד. "זה עצוב כשמישהו הורג את עצמו, אבל להוציא להורג את שלושת ילדייך זה משהו אחר", תיאר שכן המשפחה. "רבים מאיתנו לא רצו להאמין שזה מה שבאמת קרה כאן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה