תקשורת ומדיה

משה נוסבאום נחשף: "הייתי בלוויה של עצמי, רוצה לחיות"

העיתונאי הוותיק שרק לפני חודשים בודדים סיפר כי הוא סובל מ-ALS סיפר בראיון לדנה וייס: "אני נשאר על המסך כדי לשמור על שפיות. הגעתי להחלטה שאני ממשיך עד שאומרים לי די או עד שאני מרגיש פיזית שאני לא יכול יותר", וגם: היחס אליו והאבחנה של הרופאים
מערכת ice |  3
משה נוסבאום (צילום ויקיפדיה/Eyalbenyaish)
בראיון לחדשות 12, משה נוסבאום שנחשף רק לפני כחודשיים כחולה ב-ALS במכתב נדיר לעובדי מערכת החדשות, מספר על ההתמודדות עם המצב החדש בחייו וכיצד נוהגים בו הסובבים לאחר היוודע המחלה ממנה הוא סובל.
בין היתר סיפר נוסבאום בראיון: "אני לא רוצה לשרוד, אני רוצה לחיות, האהבה שקיבלתי מהאנשים – את זה לא צפיתי, הייתי בהלווייה של עצמי. ראיתי אותה מהצד. בלי העבודה אני הולך לאיבוד, זה לא ריאיון פרידה".
עוד סיפר נוסבאום בראיון: ""אחרי ש'יצאתי מהארון', אמרתי לעצמי שאני חייב גם איזשהו הסבר לכל אותו ציבור שהולך איתי כברת דרך ארוכה, לטוב ולרע. אני מרגיש שאני חייב להסביר להם מה קרה לי ולמה אני נשמע כך".
עוד חשף בראיון: ""האסימון עצמו נופל רק אחרי שאחד הרופאים אומר לי 'שמע, לפי כל האינדיקציות היה לך איזשהו אירוע מוח. יש פה איזשהו דיסוננס מטורף – מצד אחד אני שומע את האבחנה, אבל אני מרגיש בסדר גמור, אני מרגיש בריא".
 
לסיום הראיון הבטיח נוסבאום לדנה וייס: "אני נשאר על המסך כדי לשמור על שפיות. הגעתי להחלטה שאני ממשיך עד שאומרים לי די או עד שאני מרגיש פיזית שאני לא יכול יותר. אני לא רואה את עצמי מתעורר בבוקר ולא יודע מה לעשות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קורבן של נסיבות
    מתן 08/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני מאוד רוצה להביע תמיכה באיש הזה ובמחלתו, אבל הכל ירד לי, כי הוא בעצם מאשים את המשטרה שלא עשתה כלום לשמירה של ראש ממשלת ישראל לשעבר ולבני משפחתו ואיפשרה את הטרוף שהיה שם, חבל על מר נוסבאום, שניה אחרי שהזכרת בראיון שלך, את המחתזית עפתי מהשידור. עיתונאי הוא לפעמים קורבן של נסיבות, ומי שמתרחץ גם נירטב.
    סגור
  • 2.
    יכול להיות עוד סיבות לטראומה?
    סתם שואלת 08/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    למשל חיסון של פייזר. חשבת לבדוק את זה? למה אתה לא מדבר על זה?
    סגור
  • 1.
    זוכרים איך ביבי השפיל אותו בצורה מתועבת?
    עמית 08/2022/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נתניהו לעג לגבות העבות של נוסבאום לקול צחוקם של הנוכחים הבזויים. ככה זה. ארגון פשע שנשלט ע"י נאשם בפלילים שנשוי למורשעת בפלילים. אוסף של אנשים חסרי עכבות.
    סגור