תקשורת ומדיה

הצל במתקפה על סמוטריץ': "כתם שחור, לא נסלח לך"

הצל יצא נגד בצלאל סמוטריץ', אחרי שאיתמר בן גביר הודיע כי הוא רץ לבד בבחירות: "אתה תיזכר כאדם שהביא עלינו את ממשלת לפיד/טיבי. הזחיחות שלך תביא לנפילת הימין והפעם אנחנו לא נסלח לך על זה"
מערכת ice |  2
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ שריה דיאמנט)
יואב אליאסי, הידוע בכינויו הצל, מביע על בסיס יום יומי את עמדותיו הימניות ולא פעם פרגן לאיתמר בן גביר על פועלו. אבל היום (שלישי) הצל העלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא כועס על בצלאל סמוטריץ' על כך שלא נלחם כדי לישר את ההדורים עם בן גביר ולרוץ יחד במפלגתם "הציונות הדתית", כאשר בן גביר עצמו הכריס כי ירוץ לבד בבחירות הקרובות שייערכו ב-1.11.
הצל כתב בפתח דבריו: "סמוטריץ' אתה לא בסדר, אתה מאוד מאכזב ואני אדם שמאוד העריך אותך, אתה תיזכר כאדם שהביא עלינו את ממשלת לפיד/טיבי. אני יודע, מודע ומפנים כמה בן גביר הוריד מהכבוד שלו כדי שהאיחוד הזה יצליח ואני יודע כמה אתה ננעלת עם האגו שלך".
 
הצל הוסיף: "הזחיחות שלך תביא לנפילת הימין והפעם אנחנו לא נסלח לך על זה, תבלע את האגו שלך, תרים טלפון לבן גביר, תתנצל כמו גבר, תשבו ותחתמו את האיחוד הזה. אחרת אני אומר לך - אתה תיזכר ככתם שחור בהיסטוריה של עם ישראל...ואנחנו לא נסלח לך על זה!".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צלו של בן גביר
    אלמוני 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קח את עצמך עם הצל הכבד שלך, לך עם בן גביר, ותסתלקו לנו מן העיניים. אני לא הצבעתי סמוטריץ, רק בגלל האיחוד עם הפרובוקטור העלוב.
    סגור
  • 1.
    סמוטריץ אתה דופק את הימין בפעם השניה הפעם לא ניסלח לך (ל"ת)
    ימני 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור