תקשורת ומדיה

מיכל הקטנה מתפרקת: "יש לי מועקה בגרון, הקושי רב"

מיכל הקטנה כתבה מונולוג מרגש לתו פרינס, בנם של אורטל עמר ובן-אל תבורי: "שנקלעת לסיטואציה שאף אחד לא באמת רוצה בה. המכשול הזה הוא רק יחשל אותך ואתה תגדל ותפרח. יש פה ילד תמים שלא מגיע לו את כל הכאב הזה"
מערכת ice |  3
מיכל ויצמן (צילום אינסטגרם/ מיכל הקטנה)
מיכל ויצמן, כוכבת הילדים הידועה בכינויה מיכל הקטנה, כתבה היום (רביעי) פוסט בחשבון האינסטגרם שלה בו היא מביעה תמיכה באורטל עמר, חברתה הטובה, במסר לילדה המשותף של אורטל ובן-אל תבורי - תו פרינס.
מיכל הקטנה כתבה: "כותבת את המילים הללו בקושי רב ועם מועקה בגרון, אבל אני כותבת את זה עבורך תו ילד אהוב, אני מכירה אותך עוד מהבטן, צפיתי בך נושם את הנשימה הראשונה שלך, מביט את המבט הראשון שלך, מחייך את החיוך הראשון שלך ותאמין לי, אלו היו רגעים מושלמים. והיו ועוד יהיו מיליון רגעים יפים כאלה! כיוון שאני מכירה את הורייך יחד ובנפרד, אורטל אימך היא אחותי, אהובתי, זורמת בדמי, אני יכולה לומר בפה מלא ובביטחון שנקלעת לסיטואציה שאף אחד לא באמת רוצה בה".
 
מיכל המשיכה ושפכה את ליבה: "לפעמים הדברים לא יוצאים כמו שרוצים. ואני מקווה שכמו שהסערה הזו הגיעה במהרה, כך היא תחלוף ועד שתגדל כל זה יהיה סיפור רחוק ומשעמם וכמו שאומרים בעיתון של אתמול, היום עוטפים דגים. הכל יהיה בסדר, מבטיחה לך, גם המכשול הזה הוא רק יחשל אותך ואתה תגדל ותפרח יום יום, שעה שעה".
 
מיכל סיכמה: "אני בטוחה ויודעת שההורים שלך אוהבים אותך בכל נפשם ותמיד יהיו שם בשבילך וחשוב לי שתדע שגם אני. ביתי הוא ביתך, משפחתי היא משפחתך ואהיה תמיד שם עבורך כי אתה תו, ילד אהוב אתה הכי חשוב. קוראים אהובים, אנא אל תלבנו את האש, עזרו וסייעו להרגיע את הרוחות כי באמת יש פה ילד תמים שלא מגיע לו את כל הכאב הזה. מתפללת לימים שקטים יותר".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בגלל זה היא מביאה ילדחם בלי סוף ? (ל"ת)
    היא 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    טוב שלא כתבת מכתב לאולעב אישתו של פופאי
    תמי 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אי קיו 70
    סגור
  • 1.
    כול הכבוד לך מיכל יקרה
    דני 08/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לא יהיה יותר טוב מימה שכתבת מקווה שיסתדר בסוף
    סגור