משפט

איש העסקים הבכיר הורשע בהונאה בגובה 77 מיליון שקלים

איש העסקים אביב טלמור הורשע בין היתר בעבירות מרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי מורשה, כך לפי הכרעת בית המשפט המחוזי בתל אביב
מערכת ice | 
מעצר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע הבוקר (שלישי) את אביב טלמור, בגיוס כספי משקיעים במרמה בהיקף של 77 מיליון שקלים. טלמור הוא בעלי חברת האלגו-טריידינג יוטרייד. כמו כן בית המשפט הרשיע את טלמור בעבירות של מרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי מורשה, הלבנת הון וניהול תיקי השקעה ללא רישיון.
 
שופט בית המשפט העליון חאלד כבוב הגיע אל בית המשפט הכלכלי בתל אביב ומסר את הכרעת הדין, שכן בטרם מונה לבית המשפט העליון כבוב היה שופט שם. נוסח ההרשעה קבע כי הסכם המשקיעים עם יוטרייד לא התיר לחברה להשתמש בכספי הלקוחות כאוות נפשם, וכי קיימת התחייבות ללקוחות שנתנו "משקל מהותי לציבור המשקיעים".
 
מנגד ביוטרייד טוענים כי החברה הציבה "חומה סינית גבוהה ובלתי עבירה" בין חשבון התפעול לחשבון כספיה לקוחות. בית המשפט לא קיבל את גרסתם ובסופו של דבר הכריע נגד החברה. "יוטרייד השתמשה דרך קבע בכספי הלקוחות להוצאותיה התפעוליות, דרך הרחבה אסטרטגית של פעילותה (רכישת חברות זרות) ופירעון חובות של לקוחות ותיקים בבחינת פירמידה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה