משפט

בגידה יקרה: זה הסכום שהבעל חויב לשלם בבית המשפט

לאחר שהזוג התגרש הגבר סירב לשלם את דמי הכתובה בטענה שאשתו היא זו שבגדה בו והשפילה אותו, חבר הדיינים דווקא בחר שלא להאמין לו וחייב אותו בתשלום הפיצויים
מערכת ice | 
הסכם גירושין (צילום freepik, pexels, shutterstock)
בפסק דין שפורסם לאחרונה התקבלה תביעת כתובה של אישה שהתגרשה מבעלה ב-2019. הבעל טען כי אינו חייב בכתובה מכיוון שהאישה יזמה את הגירושין, מנגד בית הדין הרבני בבאר שבע קבע שהמניע לסיום החיים המשותפים נעוץ ברומן שניהל הגבר עם אישה אחרת במהלך הנישואים ואורח חייו המתירני. מתוך כך נגזר כי הוא ישלם לאשתו כתובה של 250,000 שקל בניכוי 10,000 שקל שקיבלה בהליך איזון המשאבים.
 
לטענת האשה במהלך חיי הנישואים היא נאלצה להתמודד עם חיי חברה של הבעל שלא תאמו את אורח החיים הדתי שעל פיו בנו את ביתם. היא הוסיפה שהבעל נהג לשתות לשכרה ונעדר הרבה לילות, וכמו כן, מנע ממנה יחסי אישות וציינה שסבלה מהתעללות נפשית מצידו. אם לא די בכך האישה הוסיפה שבתקופה האחרונה לחיי הנישואים הבעל ניהל קשר עם אישה נשואה.
מנגד הבעל טען כי האישה היא זו שניהלה קשר עם גבר מעבודתה. לדבריו, היא נהגה לקלל אותו, והיא זו שמנעה קיום יחסי אישות. הוא הוסיף שהקשר עם האישה הנשואה היה חברי.
 
חבר הדיינים לא התרשם מטענות הנגד של הגבר ובחר ללכת עם גרסת האשה. "לא יעלה על הדעת, שאדם המחזיק עצמו כ"אדם דתי", מנהל קשר משמעותי עם אשה אחרת נשואה, בזמן שהוא עצמו עדיין נשוי" נכתב בפסק הדין. מתוך כך נגזר כי הבעל חויב במלוא סכום הכתובה, 250,000 שקל, בניכוי 10,000 שקל ששולמו באיזון המשאבים, ובסה"כ 240,000 שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה