טלוויזיה

קשת חוגגת 20 שנה לארץ נהדרת: מי בא למסיבה?

תוכנית הסאטירה הוותיקה חגגה 20 עונות עם השחקנים מכל השנים והיוצרים מאחורי הקלעים. מנכ"ל קשת: "אין תופעה כזו בעולם. זו תוכנית שהיא נס"
מערכת ice | 
אסף שלמון ומולי שגב (צילום עודד קרני)
כוכבי התכנית "ארץ נהדרת" לדורותיה הגיעו ביום שישי האחרון למתחם האירועים יורדי הסירה נמל ת״א לפרימיירה של סרט הדוקו שהופק לרגל חגיגות ה-20 וישודר ביום שני בקשת 12. הסרט יחשוף סיפורים מאחורי הקלעים שנשמרו עד כה בחדרי הכותבים, האיפור והעריכה, וכעת צפויים לצאת לאור לראשונה.
בין הנוכחים: מנכ"ל קבוצת קשת אבי ניר, מנכ"ל קשת 12 חיליק שריר, סמנכ"לית תקשורת ורגולציה בקשת טלי גורן, יוצר התכנית מולי שגב, עלמה זק, שני כהן, אלי פיניש, מריאנו אידלמן, ערן זרחוביץ', ליאת הר לב, ליאור אשכנזי, אורי לייזרוביץ', תום יער, תמיר בר, גיה באר גורביץ', יניב ביטון, אמיר שורוש, דודו ארז, אורנה בנאי ואיל קיציס.
מספר אנשים נשאו דברים באירוע, אחד מהם הוא המנחה אייל קיציס שאמר, "פתאום קלטתי שהבן שלי שנולד בעונה עשר, משתתף במערכון פתיחה של העונה העשרים. ואתם כולכם התחתנתם, התגרשתם.."

מנכ"ל קשת אבי ניר (צילום: עודד קרני)
 
מנכ"ל קשת אבי ניר אמר: "אני באמת מתרגש אבל אני מרגיש שלשבת בפני הקבוצה הזאת של האנשים באופן רגשי ואפילו משתפך זה משימה בלתי אפשרית כי זו חבורה של אנשים שבמשך עשרים שנים אומנו לתקוף כל דבר רגשי ומשתפך. חשבתי כמה נאיבי אני יכול להגיע לאירוע כזה? זה כמו לקבוע שיחה נינוחה עם מולי בערב של תוכנית או בערב מדגם בחירות
"יש הרבה תוכניות טלוויזיה אבל יש מעט מאוד טלוויזיה טובה. בארץ כל תוכנית היא בלתי אפשרית לביצוע. אין תופעה כזאת בעולם. היא נכס ישראלי ונס טלוויזיוני שלולא האנשים הספציפיים כאן המייסדים הכותבים והקאסט הנס הזה לא היה קורה, זה נס ביכולת לגעת בכל רובד הרגשות, בהדהוד, ברלוונטיות. אני חושב שיש לתוכנית הזאת השפעה על החיים. אתם שעות רבות בחיים של האנשים וזו זכות עצומה, לכם ולנו בקשת. 

טלי גורן ושירי מיכאלי (צילום: עודד קרני)
"אני חושב שאתם מרגישים את החשיבות של התוכנית הזאת ולכן אתם עושים את זה כל כך הרבה שנים במקצועיות, ברגש ובאהבה. אני חושב שגם הצופים בבית מבינים את זה ומרגישים".
יוצר התוכנית מולי שגב אמר: "אצלנו לא מראים רגשות אבל הנה אנחנו כאן והאמת שזה כן מרגש. יש פה אנשים שלא ראיתי הרבה שנים ויש פה אנשים שאני רואה הרבה שנים ארץ זה סך כל הכשרונות , השכל וההפרעות הנפשיות של כל מי שיושב פה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה