טלוויזיה

טלוויזיה ללא פרסומות: התאגיד משנה את חוקי המשחק במהלך ענק

כאן, תאגיד השידור הישראלי השיק היום (רביעי) במסיבת עיתונאים חגיגית באצטדיון בלומפילד ביפו את כאן  BOX – אפליקציה חדשנית לטלוויזיות החכמות, שתאפשר צפייה בחינם בכל התכנים של התאגיד, ללא פרסומות
מערכת ice |  6
כאן BOX (צילום pixabay)
באפליקציה יועברו בשידור חי שידורי כאן 11, כאן חינוכית, "מכאן" רשתות הרדיו של התאגיד ויונגש כל תוכן הסטרימינג של כאן - המפקדת, טהרן, נועה קירל באירוויזיון, קופה ראשית, תקומה, עמוד האש, פרפר נחמד, כראמל, דוקותיים, ועוד אינסוף תוכן איכותי זוכה פרסים. כל מה שצריך זה רק להתקין את האפליקציה בסטרימר, או בטלוויזיה החכמה שלכם – וכל עולם התוכן של כאן יפתח לפניכם.
האפליקציה החדשנית פותחה בסיוע חברת 24i ההולנדית, מהחברות המתקדמות בעולם לאפליקציות מסוג זה, תוך התאמה לצרכי ולטעמי הצרכן הישראלי, מתוך הבנה ששיטות הפצת התוכן בישראל ובעולם משתנות מהותית, ועוברות במהירות לממשקים דיגיטליים.
כאן BOX הועלתה היום לחנויות האפליקציות, וצפויה להגיע בשבועות הקרובים לכל סוגי הטלוויזיות החכמות ומזרימי המדיה (סטרימרים) הנתמכים, בתהליך מדורג ומבוקר.
עם פתיחת משחקי גביע העולם בכדורגל – יובאו באפליקציה החדשה כל תכני המונדיאל 2022 וישודרו בה בחינם וללא פרסומות עשרות משחקים, תקצירים, סרטוני דיגיטל וחומרי ארכיון. במהלך הטורניר יוצגו תקצירים בזמן אמת לצד השידור המלא של עשרות משחקים.
עוד תוכלו למצוא בכאן  BOX את כל עולם התוכן של כאן הסכתים, ואת האוצרות ההיסטוריים של ארכיון רשות השידור – מ"עמוד האש" ועד "תקומה", משידורי חדשות היסטוריים ועד הדרמות הבלתי נשכחות של שנות ה-70 ה-80 וה-90.
אפליקציית כאן BOX היא אפליקציית הטלוויזיות החכמות הראשונה בישראל עם אזור שלם שיוקדש לתכנים בשפה הערבית מבית היוצר של מכאן: תוכניות אקטואליה, סדרות מקור וסדרות הרשת המצליחות בערבית.
האפליקציה תכלול ממשק UI מעודכן עם עיצוב חדשני, תצוגה מלאה עם מנגנון חיפוש, מערכת המלצות המבוססת על הכותרים הנצפים ביותר, "בחירת העורכים" וספריית תוכן עצומה של אלפי פרקים ממאות כותרים שונים. כל אחד מהאזורים יכיל עולם תוכן נרחב שיחולק לקטגוריות: מסך ראשי עם כ-15 שורות תוכן בגלילה עשירה ומגוונת, צפייה בשידור חי באחד משלושה ערוצים של כאן, האזנה לשמונה תחנות רדיו כאן, אזור VOD עם תכני וידיאו של כאן 11 וכאן דיגיטל, אזור ילדים, אזור בערבית ואזור עם תכני החדשות המקוטלגים לפי תוכניות שלמות ואפילו כתבות המחולקות לפי נושאים.
האפליקציה זמינה להורדה כבר עתה במכשירים נבחרים תומכי מערכת ההפעלה של אנדרואיד ו-IOS ובקרוב תיתמך בחמש מערכות הפעלה שונות (מדגמי 2018): אנדרואיד, IOS, הייסנס, סמסונג ו-LG.
 
גולן יוכפז, מנכ"ל כאן: "שני הפרויקטים שאנחנו משיקים היום, מצויים בלב המטרות של תאגיד השידור הישראלי – שידור אירוע הספורט הגדול בעולם במקצועיות הגבוהה ביותר תוכנית וטכנולוגית, ופתיחת שידורי כאן Box, שתמקם את התאגיד בשורה אחת עם ענקיות התוכן והשידור העולמיות, ובהבדל אחד – השירות המתקדם יינתן חינם וללא פרסומות".
תומר ברנד, סמנכ"ל הדיגיטל של כאן: "אנחנו נרגשים להיכנס איתכם לתוך הקופסה, לחוויית התוכן האיכותית, העשירה והחדשנית ביותר. יישומון כאן BOX ימשיך להתעדכן ולהתחדש עם שיפורים טכנולוגיים, ועם יקום עצום של תוכן. ניפגש בטלוויזיות החכמות שלכם". 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ניסיתי את האפליקציה
    עומר 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראית ומגיבה ממש טוב, אין קריסות, ממשק נטפליקסי מוכר ופשוט, אין אותה לסמארטפונים רק בחנויות האפליקציות המיועדות לטלוויזיה, חבל רק שאין אותה גם לאייפד
    סגור
  • 3.
    איפה האפליקציה הזו של כאן BOX
    מתענין 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני עם נייד של אפל היכן אפשר למצוא את אפליקצית כאן BOX
    סגור
  • 2.
    הפרסומת של כאן בוקס אידיוטית ומבזה
    אני 11/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נועה קולר מחליפה דמויות, ואחת מהן היא אישה בת 60 מרעננה שמדברת באופן צווחני ומגוחך. למה?!!!
    סגור
  • 1.
    שאלה
    יהונתן 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה ההבדל בין זה לאפליקציה של כאן 11 לטלוויזיות החכמות שנותנת את כל התכנים + שידור חי והכל ללא פרסומות?
    סגור
  • האפליקציה החדשה תחליף את הישנה
    גל 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יותר מודרנית, בסגנון של שירות סטרימינג. כמו ש״קשת״ הלכו לכיוון הזה עם 12+.
    סגור
  • באפליקציה הישנה אין את עמוד האש
    ערן 11/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    (למרות שגם בחדשה עדיין לא מצאתי)
    סגור