טלוויזיה

אולפן חדשות של כאן 11 עובר שיפוצים והם משדרים מהאולפן הישן

אולפן החדשות של ערוץ הטלוויזיה הציבורי ממלכתי בישראל כאן 11, הפועל במסגרת תאגיד השידור הישראלי, עובר שיפוצים, וצוות החדשות נאלץ לשדר מהאולפן הישן של הערוץ
מערכת ice |  1
כאן תאגיד השידור הציבורי (צילום מרים אלסטר, פלאש 90)
כאן 11 הוא ערוץ טלוויזיה ציבורי ממלכתי בישראל, הפועל במסגרת תאגיד השידור הישראלי. הערוץ החל את שידוריו בשנת 2017 והחליף את הערוץ הראשון של רשות השידור שקדם לו. אמש, צוות החדשות של הערוץ נאלץ לשדר מהאולפן הישן, בשל שיפוצים שהאולפן החדש עבר.
בנוסף לכך, העיתונאית מאיה ראכלין החלה להגיש את מהדורת החדשות בערוץ, והיא זכתה בתואר המגישה הצעירה ביותר שמגישה תוכנית אקטואליה.
בסוף שנת 2019, לאחר שחרורה מצה"ל, החלה מאיה לעבוד בתאגיד השידור הישראלי, כעורכת התרבות של כאן חדשות בדיגיטל, וכן כמבזקנית וכתבת לענייני חוץ ב"כאן 11". היא הובילה מספר משדרים מיוחדים, והייתה חלק מצוות המגישים בפודקאסט "עוד יום".
 
בשנת 2021 החלה להגיש את התוכנית "ערב ערב" לסירוגין עם שרון וכסלר ואורי לוי בערוץ, במקומה של גאולה אבן-סער שעברה להגיש את "השבוע עם גאולה". בתחילת 2022, מונתה ראכלין למגישה הקבועה של התוכנית. בעקבות כך, הפכה למגישת תוכנית האקטואליה הצעירה ביותר בישראל, בהיותה בת 23 בלבד.
ב-27 בספטמבר אותה שנה, הגישה לראשונה את המהדורה המרכזית של כאן חדשות, "חדשות הערב", ומאותו יום, היא מוגדרת כאחת המגישות שלה, בנוסף למיכל רבינוביץ' וטלי מורנו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה לא אולפן ישן
    שנדי 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה אולפן קטן יותר שנחנך באותו זמן עם האולפן הגדול של כאן חדשות. הוא משמש בעיקר את מחלקת החדשות בערבית של ערוץ 33 שמשדר ממנו את כל המהדורות שלו, ומצולמת בו באופן קבוע גם התוכנית היומית של קלמן ליבסקינד
    סגור