תקשורת ומדיה

אילנית לוי נשברת: "חטפתי בוקס בלב, זה נורא"

אילנית לוי הגיבה בכאב רב על שני הפיגועים המשולבים בירושלים: "בוקר עצוב.  הלב שלי עם הפצועים ומשפחותיהם. עוד משפחה התרסקה לרסיסים"
מערכת ice | 
אילנית לוי (צילום אייקונז)
שני פיגועים קשים ומשולבים התרחשו הבוקר (רביעי) בירושלים כאשר בפיגוע הראשון שהתרחש בכניסה לעיר בו התפוצצו אופניים ממולכדות, נפצעו 14 בני אדם ומותו של אחד הפצועים נקבע מאוחר יותר בבית החולים, ובפיגוע נוסף בשכונת רמות שבעיר נפצעו שלושה נוספים, נכון לשעה זו, כאשר גם הפיגוע השני התרחש על ידי אופניים ממולכדות. במשטרה מזהירים כי ישנו חשד למטענים נוספים שמוטמנים בעיר ועל האזרחים להיות ערניים.
מי שהתייחסה לפיגוע הקטלני בעיר היא מנחת הטלוויזיה והדוגמנית, אילנית לוי, שהעלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו בו היא כתבה: "בוקר עצוב. רק עכשיו פתחתי את הטלוויזיה ובין בוקס בלב, הלב שלי עם הפצועים ומשפחותיהם". בהמשך, העלתה לוי עוד סטורי עם צילום של מסך הטלוויזיה שם התבשרנו על כך שישנו נרצח אחד בפיגוע, והוסיפה: "נורא, עוד משפחה התרסקה לרסיסים".
 
קודם לכן, גם כתבת הצרכנות של רשת 13, סיון כהן, התייחסה בכאב לפיגוע: "כשהייתי ילדה, בירושלים, הייתה תקופה ארוכה שאסור היה לנו לצאת מהבית. לביה״ס ההורים לקחו, ואם רצינו להיפגש אחרי זה היה רק בבית אחד של השני אוטובוסים התפוצצו באוויר, מעגל הנרצחים הלך וגדל, מחבלים מתאבדים התפוצצו במדרחוב ובשוק מחנה יהודה והלב קפץ בכל פעם שהטלפון צלצל".
כהן הוסיפה: "זו הייתה תקופה חשוכה ומפחידה, מאז שנים רבות חווינו לא מעט כמדינה אבל פיגוע משולב מטריד כמו היום, בסגנון של אז, לא ראינו שנים. יתכבדו הפוליטיקאים שהבטיחו כאן לאנשים ביטחון אישי לפני הכל, ויפסיקו לריב על תיקים ותועלת אישית. בוקר קשה שמחזיר זיכרונות עצובים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה