תקשורת ומדיה

כתב חדשות 13 מסתכן: למה הגעתי ליציע של איראן במונדיאל

אלמוג בוקר מדווח בדרך כלל בטוויטר שלו על מה שקורה באזור הדרום. אבל אתמול הוא החליט לשבת במקום הכי לא בטוח במונדיאל – היציע של אוהדי איראן
מערכת ice | 
אלמוג בוקר (צילום אינסטגרם/ אלמוג בוקר, unsplash)
לא מעט אנשי תקשורת ישראלים נסעו לצפות במונדיאל, אבל רק מי שבאמת רגיל לאדרנלין בוחר לשבת דווקא ביציע של אוהדי המדינה שהיתה שמחה לחסל אותו.
כתב חדשות 13 אלמוג בוקר העלה אתמול ציוץ עם תמונה בטוויטר שלו, בו הוא נצפה יושב ביציע עוין במונדיאל, וכתב: "לא היה לי מספיק אדרנלין בעוטף, אז נסעתי למונדיאל וישבתי ביציע של איראן. אגב, בדרך כלל אני לא כזה לבן…"
מי שהקדים אותו בכמה ימים ונאלץ להימלט מהמונדיאל, הוא הקומיקאי גיא הוכמן. כזכור, הוכמן צילם עצמו ביציע של אוהדי איראן במונדיאל תוך שהוא מראיין אוהדים שונים. אך הסרטונים הויראליים שלו נחשפו כמובן גם בקטאר עצמה – מה שהוביל לקריאות למצוא את הישראלי ולפגוע בו.
 
זה הגיע למצב שהעיתונאית המוסלמית סמאר דאהמאש-ג׳ארה, כתבת פלסטינית-אמריקאית כתבה בחשבון הטוויטר הפופולארי שלה כי צריך "לחשוף את הפושעים" והציגה את גיא הוכמן כמי שבעברו היה חייל "הכיבוש הישראלי" שהרג אלפי פלסטינים וטענה שמדובר בישראלי ציוני ומסוכן". בעקבות הסכנה נאלץ הוכמן להקדים את טיסתו חזרה לארץ ונמלט מיידית מקטאר.
 
שלשום פרסם אלמוג בוקר בטוויטר שלו עוד אנקדוטה מביקורו במונדיאל: "הולך לכיוון שער הכניסה של האצטדיון, ספרדי שואל בשקט: 'מישהו מוכר כרטיס?', עניתי שלא. הוא קפץ עלי. התחיל ב-700 יורו, קפץ ל-1000 ואז ל- 1500!!! 1500 יורו! אמרתי סליחה והמשכתי ללכת… ולכל אלה ששואלים - למה לא מכרת? אתם לא רוצים להיתפס מספסרים בכרטיס בקטאר…"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה