מדדים ומחקרים

מי הזמרת ששברה את כל השיאים? דירוג ספוטיפיי

זו לא נועה קירל, לא נטע ברזילי, לא עדן בן זקן ולא אף זמרת ישראלית פופולארית אחרת שתחשבו עליה - אבל כולכם מכירים אותה וסביר להניח ששמעתם כבר את השיר החדש שלה, שנראה שאין אדם במדינה שלא האזין לו עדיין
יאיר מור | 
ספוטיפיי דירוג (צילום אילוסטרציה freepik)
בואו נודה בזה: ספוטיפיי, למרות היותו שירות הזרמת המוזיקה הגדול בעולם, הוא רק שירות הזרמת המוזיקה השלישי הכי פופולארי בישראל - אחרי יוטיוב וגלגלצ. בזמן שביוטיוב השירים המצליחים רושמים נתונים של כמעט מיליון צפיות כל שבוע, בספוטיפיי נדיר ששיר כלשהוא מגיע לרבע מיליון האזנות בישראל - 200,000 נחשב פה לנתון גבוה במיוחד. כמה שירים בודדים הצליחו לעבור את ה-300,000. 
כעת השיא הזה נשבר, נותץ ונמעך על ידי לא אחרת ממיילי סיירוס, שחזרה לאחר כ-4 שנות היעלמות מוזיקלית עם הלהיט "Flowers" לקראת האלבום החדש שלה. בשבוע השני שלה בספוטיפיי היא נותרה במקום הראשון כאן והגיעה לנתון האזנות חסר תקדים בישראל - 460,000; עד כמה המספר הזה גבוה? הסתכלו על הנתון של המקום השני - "אני" של עומר אדם, שעולה בשלב אחד מהשבוע הקודם. הוא רשם 190,000 האזנות בלבד - נתון לא רע בכלל, אגב, אבל פחות מחצי מסיירוס; מעט מאחוריו בניה ברבי עם ירידה של שלב אחד ל"קרן שמש"; במקום הרביעי מזנק "אהבה חולה" של פאר טסי ארבעה שלבים; ובמקום החמישי נותר הביצוע החי של טונה ויסמין מועלם ל"סהרה". מי שהודחה מהחמישייה היא אודיה, ש"האמת" שלה מדלגת מעל "סהרה" ויורדת מהמקום הרביעי לשישי. 
טונה חוזר להוביל את טבלת האמנים המואזנים ביותר, ועוקף את עדן חסון שיורד למקום השני; עומר אדם נותר במקום השלישי; אייל גולן דורך ברביעי; ופאר טסי ואודיה אזולאי מתחלפים גם כאן, אם כי במקומות 5 ו-6 במקום 4 ו-6. 
האלבומים המואזנים בישראל נותרו ללא שינוי: "רדיו שטח" של פאר טסי במקום הראשון; "מזרח פרוע" של טונה בשני; "קרן שמש" של בניה ברבי בשלישי; "SOS" של סיזה ברביעי; ו"אלבום 2" של עדן חסון בחמישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה