תקשורת ומדיה

עמית סגל נגד חדשות 12? "הניחו בצד את המחלוקות"

פרשן חדשות 12, עמית סגל, שיתף בטלגרם שלו את מכתב המשפחות השכולות ומשפחות החטופים: "אנא, בשעה הגורלית הזאת, הניחו בצד את המחלוקות וחילוקי הדעות! לכולם יש דעות, לכולם יש מה לומר, לכולם יש רגשות; אבל לא עכשיו! עכשיו כולנו כולנו מאוחדים במאמץ מרוכז לניצחון! אנא, נהגו באחריות! עכשיו עת אחדות, במלחמה עד לניצחון!"
תום נחום |  10
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
המערכה הכבדה של ישראל בעזה, מלחמת חרבות ברזל, נכנסה הבוקר (שני) ליומה ה-24. יותר מ-1,400 אזרחים וחיילים נרצחו ונפלו החל ממתקפת הפתע של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר ועד היום. כ-240 ישראלים חטופים נמצאים בעזה, וכ-4,000 פצועים עדיין גודשים את בתי החולים ברחבי הארץ. בינתיים, ישראל ממשיכה במתקפה בזירה הצפונית שמרעישה בימים האחרונים וגם בגזרת יהודה ושומרון. בתוך כך, יש מי שעדיין עסוקים בחיפוש אחר אשמים במחדל שאיפשר את מתקפת הטרור הרצחנית של מחבלי חמאס, ובכלי התקשורת השונים, בייחוד חדשות 12 וחדשות 13, מופנים חצי ביקורת רבים לעברו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ביקורות שרק התעצמו אחרי סערת הציוץ של ראש הממשלה.
פרשן חדשות 12 ומגיש 'פגוש את העיתונות', עמית סגל, יצא למתקפה מרומזת נגד כלי התקשורת ובצורה מרומזת אף מתח ביקורת קשה על מעסיקיו והקולגות שלו בחדשות 12, כאשר שיתף את מכתב חלק מהמשפחות השכולות ומשפחות החטופים: "לכל אמצעי התקשורת, לפוליטיקאים מכל קצוות הקשת הפוליטית, לכל אזרחי ישראל, פניה דחופה, מעומק הלב, מעומק הכאב, ומעומק רגש האחווה המאחד את כולנו בעת הזאת, אנו, משפחות ששכלו את בניהם בקרב, ומשפחות שיקיריהם בשבי קוראים לכולם: אנא, בשעה הגורלית הזאת, הניחו בצד את המחלוקות וחילוקי הדעות! לכולם יש דעות, לכולם יש מה לומר, לכולם יש רגשות; אבל לא עכשיו! עכשיו כולנו כולנו מאוחדים במאמץ מרוכז לניצחון!".
 
"למען הנופלים, למען בנינו, אחינו ויקירינו, למען חיילנו בחזית, ולמען הדורות הבאים. לכל זמן ועת לכל חפץ! אנא, נהגו באחריות! עכשיו עת אחדות, במלחמה עד לניצחון! משפחת אליהו הורים של אריאל הי"ד, משפחת דוכן הורים של יוחאי הי"ד, דקלה דנינו ממן אימו של ראם מאיר בטיטו הי"ד, משפחת ונינו הורים של עמיחי הי"ד, משפחת זגדון הורים של רינת הי"ד, משפחת ליבמן הורים של אלקנה חטוף בעזה, משפחת מור הורים של איתן חטוף בעזה, אליהו יאנג אח של נתנאל הי"ד, משפחת סקיפקביץ הורים של ויטלי הי"ד, משפחת עדני הורים של רן אילעי הי"ד, משפחת קלמנזון הורים של אלחנן הי"ד, משפחת רובין הורים של עמיחי הי"ד, משפחת שני הורים של אורי הי"ד".
 
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    ״ פרשנית חסרת ידע !!!!״- טליה לנקרי
    דני שדה 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טליה לנקרי- ללא שום הבנה-ללא שום ידע- פשוט- פקידה שהתקדמה במלל -ללא שום רקע מבצעי- צבאי-לוחמה מי שם אותה כ-מדקלמת ציטוטים ריקים? יש להסירה לאלתר!!!
    סגור
  • 7.
    13 מתוך 230, קשה לקרוא להם מייצגים
    מנטעש 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל מבחינת עמית סגל אפשר לחשוב שזו עמדת המשפחות בהכללה. מניפולטור קטן
    סגור
  • 6.
    אמת ! (ל"ת)
    אסף 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    עמית סגל
    אזרחית 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כדאי שגם הוא יתפטר. הביביסטיות שלו בלתי נסבלת. גם שתלטן בשידורים ופועל כמו אני ואפסי עוד. מאוס לגמרי.
    סגור
  • 4.
    עמית צודק (ל"ת)
    סימה 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 3.
    אין גבולות לערוצי התבהלה
    אזרח 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    גם בעת מלחמה ממשיכים לגרום לריב ומדון ולנזק אדיר.תשאירו את כל זה לאחרים המלחמה ואז יסגרו החשבונות עם כולם וגם ,כולל ערוץ 12 שיש לו חלק נכבד במה שקרה פה מבחינת התשקורת שהפיץ במשך שנים
    סגור
  • 2.
    עמית סגל לא עיתונאי !
    דן 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הוא פרקליט של משפחת פשע(קונסילייר) מקבל במה בתוכניות אקטואליה שלא מוסיף כבוד לערוץ 12 אין קשר בין תפיסת עולם ימנית לגיטימית למה שסגל מייצג שלדעתי גורם נזק גדול לימין בישראל.
    סגור
  • הרבה זמן אני מתחנן
    צדק חברתי 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סלקו את הביביסט הזה .בכל פעם שהוא בפנל אני עובר לערוץ 13
    סגור
  • 1.
    רוב רובנו, החלק הארי שבעם אשם בכך
    אזרח מודאג 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כולנו המהווים את רוב העם השפוי והציוני שילדנו ויקירנו נמצאים בקו הלחימה, צריכים לומר את דעתנו ולקעקע כל מי שמייצר פילוג העם הנפלא שלנו, ולדרוש לא להתעסק בפוליטיקה. להפסיק לצפות בערוצים שמשרבבים אפילו בדל של פוליטיקה. זה רק מה שיגרום לאמצעי התקשורת ולאינטרסנטים שמאחורי הקלעים, להפסיק לחרחר מלחמה בעם
    סגור
  • מי שמפמפם פוליטיקה בלי הרף הוא נתניהו
    מנטעש 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אבל לכל השאר אסור. טקטיקה בזויה
    סגור