תקשורת ומדיה

"40 תינוקות מוחזקים בעזה יותר מחודש": רותם סלע בסרטון הסברה

קשה שלא לשים לב להבדלים הגדולים בעבודת דובר צה"ל במלחמה הנוכחית לעומת קודמותיה. אין ספק שעבודת ההסברה לעולם בצה"ל עלתה מדרגה ודובר צה"ל אף בחר את רותם סלע לסרטון חדש 
מערכת ice | 
רותם סלע (צילום אינסטגרם/ רותם סלע)
המנחה והשחקנית האהובה רותם סלע, נבחרה על ידי דובר צה"ל לצילום סרטון הסברה חדש באנגלית, במטרה להעלות את המודעות בעולם לטבח הנורא שאירע בבוקר ה-7 באוקטובר ולעובדה שישנם עשרות תינוקות ישראליים שנחטפו על ידי המחבלים וכעת מוחזקים בעזה, מעל חודש.
"40 תינוקות ישראליים מוחזקים בעזה יותר מחודש, נחטפו על ידי ארגון הטרור חמאס. תחשבו על זה". מתחילה סלע את הסרטון ומוסיפה "התינוק המתוק הזה הוא כפיר, תינוק בן 10 חודשים, הוא ואריאל אחיו בן ה-4, נחטפו בברוטאליות על ידי מחבלי חמאס. הם התעוררו ובמקום לראות את פניה האוהבות של אמם, הם ראו טרוריסטים חמושים שחטפו אותם ממיטתם". כמובן שבזמן הסבריה של סלע בסרטון נראות תמונות של כפיר ואריאל החטופים.
עוד הוסיפה והסבירה סלע: "תחשבו על הילדים הקטנים האלה שלא עשו דבר רע, מי דואג להם עכשיו?" שאלה סלה. בהמשך מראה סלע תמונות של חטופים נוספים ובסוף הסרטון מסכמת סלע ומפצירה בצופים: "תחשבו על זה, הם היו יכולים להיות הילדים שלכם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה