תקשורת ומדיה

שלום מיכאלשווילי כועס: "איפה העולם הנאור שמתגלה כטיפש ואכזר?"

היום (שבת), פרסם השחקן והקומיקאי שלום מיכאלשווילי בעמוד האינסטגרם שלו פוסט זועם במיוחד בו הוא כתב בין היתר: "איזה סיוע הומניטרי מקבלים הילדים, החיילים והקשישים שלנו שמוחזקים בשבי הנאצים כבר 40 יום?"

מערכת ice |  6
שלום מיכאלשווילי (צילום פלאש 90 קובי גדעון)
היום (שבת), רשת בעמוד האינסטגרם של השחקן שלום מיכאלשווילי פוסט כועס במיוחד: "150 אלף ליטר דלק מוכנסים לעזה לסיוע הומניטרי. אני שואל את עצמי איזה סיוע הומניטרי מקבלים הילדים, החיילים והקשישים שלנו שמוחזקים בשבי הנאצים כבר 40 יום? מישהו דואג להם? איפה העולם הנאור שמתגלה כטיפש ואכזר?".
את הפוסט הוא רשם לאחר שבשבוע שעבר (שלישי), הופיע השחקן בכיכר החטופים במוזיאון ת”א, שם השתתף במיצג שבמסגרתו השחקן 'בדק שמות ונוכחות כיתתית' וקרא את שמותיהם של כל הילדים החטופים הנמצאים בעזה אל מול כיתה ריקה עם לוח, כיסאות ושולחנות.
המיצג העצוב ליווה את תחילת צעדת זעקת משפחות החטופים שיצאה באותה שעה מכיכר החטופים לירושלים. מוקדם יותר, לפני כשבועיים, רשם השחקן בעמוס האינסטגרם שלו: "לכו תחזקו את משפחות החטופים, תזכירו גם להם שאנחנו ביחד איתם, שלא נשכח, שאנחנו מחכים וחבקו אותם בחום. בנימה אישית, גלי וזיוי כבר 19 יום בשבי חמאס דאעש, אין שעה שאני לא חושב עליכם, אני מחכה לכם ומתפלל שאתם בסדר”.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    פרגמטית,גבול ולהפרד,לשמור,קיום מדינת ישראל (ל"ת)
    סוני 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    ??
    מימי 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי מתי גרוזיני נאור חוץ מי עינים יפות מה יש בך
    סגור
  • 4.
    עולם נאור?? והשמאלנים שמחזיקים דגל פלסטין?
    ציפורה 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    קודם נמגר אותם הרוע נמצא בקרבנו
    סגור
  • 3.
    אכן עולם טיפש ואכזר. (ל"ת)
    אורלי 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    איפה העולם הנאור?
    יונית 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כנראה שאין עולם נאור וכנראה שרוב העולם טיפש ושמח לשנוא את היהודים ולגלות את האנטישמיות מחדש תוך הענקת אהבת אין קץ לטרוריסטים שמצהירים בגלוי על כוונתם להשתלט על העולם המערבי עם חוקי האיסלאם. העולם המערבי עדיין לא קלט את זה או שמדחיק את זה אבל לאט לאט האיסלאמיסטים שמגיעים כפליטים מסכנים הזקוקים לחיבוק חם מהמערב ולשיקום, לומדים איך לנהל את חייהם החדשים ולהתבסס בהם כדי לשלוח זרועות לכל גוף אפשרי שיתן להם יכולת להרוס את הקידמה במערב ולבסס את האיסלאם הקנאי במחוזות בתיישבותם החדשים. כשהמערב יקלוט את זה, זה עלול להיות מאוחר מדי. בינתיים נוח למערב להגן על הקיצונים הקנאיים האלו שמטיפים למחיקת ישראל והיהודים בשם ההומאניות.
    סגור
  • 1.
    לא ראיתי. .....
    מולייר 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה חי בבועה הרי תמיד העולם כאשר מדובר ביהודים לא ראה לא שמע וסתם את הפה.
    סגור