תקשורת ומדיה

אופירה אסייג מתפוצצת מעצבים: "חוצפנית, בהלם כמה את אטומה"

אחרי שסוזן סרנדון שילמה מחיר על האמירות האנטישמיות נגד ישראל, אופירה אסייג שכתבה על הפיטורים של סרנדון מסוכנות השחקנים בה היא מיוצגת: "חתיכת חוצפנית, אני בהלם כמה אטומה את. אני מאחלת לך לחיות בעזה, ולהצטרף לחמאס כי אין ביניכם הבדל"
מערכת ice |  2
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)

אחרי האמירות האנטישמיות הקשות שלה נגד ישראל, סוזן סרנדון בת ה-77 הסתבכה בענק ופוטרה מסוכנות השחקנים שייצגה אותה, שהתנערה מהאמירות שהצדיקו את הרצח המתועב ב-7.10 של 1,400 ישראלים עם טענות מטופשות למדי ומבוססות על פרופגנדה חמאסית.
 

מי שסגרה איתה חשבון היא אופירה אסייג שכתבה על הפיטורים של סרנדון מסוכנות השחקנים בה היא מיוצגת: "חתיכת חוצפנית, אני בהלם כמה אטומה את. אני מאחלת לך לחיות בעזה, ולהצטרף לחמאס כי אין ביניכם הבדל".
 

רק לפני שנה היא הייתה חתומה על אירוע חריג, כאשר אחרי שרמזה כמה פעמים בעבר שהיא לא סטרייטית מוחלטת, אבל כשהיא הופיעה ב- Tonight Show בהנחיית ג'ימי פאלון בסוף השבוע שעבר, הכוכבת ההוליוודית אישרה שהיא ביסקסואלית. 

המנחה הזכיר את הריאיון הקודם של סרנדון שבאה לאולפן עם הכלבים שלה והתעניין בשלומם. סרנדון סיפרה שהיצורים הקטנים שלה הלכו לעולמם שנה קודם לכן, והיא אמרה לבנה שהיא לא מסוגלת לאמץ עוד כלב. עוד היא אמרה שהבן שלה הציעה שתאמץ חתול במקום הכלבים ותגובתה הלא צפויה היתה: "אני בי, אז...". פאלון המופתע ענה לה: "רגע, אז... את מתכוונת שאת אוהבת כלבים וחתולים?" וסרנדון השיבה: "אני פלואידית. אני מאוד פלואידית בכל הנוגע לחיות".
 

לסרנדון ולבן זוגה הקודם טים רובינס, שאיתו היתה 23 שנה, יש שני ילדים משותפים אבל ב-2017 היא אמרה שהמיניות שלה פתוחה: "אפשר לומר שהנטייה המינית שלי לא ברורה". ב-2021 כשהופיעה כאורחת בפודקסט Divorced Not Dead היא שיתפה שלא אכפת לה מה מינם של הפרטנרים הפוטנציאליים שלה. 
 

כמה מהדמויות שגילמה סרנדון בסרטי קולנוע היו נשים ביסקסואליות ולסביות, למשל זאת ש"במופע הקולנוע של רוקי". ב-1983 סרנדון כיכבה בסרט האימה האירוטי "הרעב" לצד קתרין דנב הצרפתייה, רופא וזוג ערפדים. עם זאת, היא מעולם לא תייגה את עצמה בעבר כביסקסואלית. הקהילה הגאה ששמעה את החדשה המסעירה קיבלה את היציאה של סרנדון מהארון באהבה.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אישה דוחה מאוסה ורעה (ל"ת)
    דאיה 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    סוזן סרנדון
    אורלי 11/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה דוחה ....שחקנית גרועה...הייתי תורמת אותה לחמאס הרי הם משפחה
    סגור