תקשורת ומדיה

התרגשות מהולה בעצב: כך סיקרו בעולם את שחרור החטופים

בכל העולם כלי תקשורת הציגו את סיפוריהם של המשפחות וסיקרו את השבתם של החטופים מעזה. הנשיא ביידן אמר: "לא נפסיק עד שלא נחזיר את כולם"

מערכת ice |  1
משפחות החטופים בכנסת (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
אמש (שישי) היה זה יום מכונן בתולדות מדינת ישראל. 13 חטופים שעברו תופת בשבי החמאס התאחדו סוף סוף בארץ בני משפחתם לאחר 49 ימים. ההתרגשות בארץ הייתה גדולה וכך גם בעולם. מנהיגים רבים בירכו וסיקרו את האירוע המרגש.
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בירך על שחרור החטופים משבי חמאס ואמר: "היום אנחנו יכולים להודות על כך שמשפחות אוחדו עם אלה שנחטפו לפני 50 יום", אמר. "הם מתחילים מסע ארוך של ריפוי והשחרור של היום הוא רק התחלה של תהליך. אנחנו זוכרים את אלה שנשארו מאחור ומחויבים לעבוד לשחרורם. אנחנו לא נפסיק עד שלא נחזיר אותם הביתה".
קנצלר גרמניה אולף שולץ הצטרף לברכות, כך גם ראש ממשלת אוסטרליה אנתוני אלבניזי אמר כי יש צורך בשחרור כל החטופים. נשיא צרפת עמנואל מקרון, אמר כי: "בצרפת יישארו מגוייסים למאמצי התיווך להשבתם של כל החטופים". בניו יורק טיימס הקדישו את הכותרות הראשיות באתר לשחרור החטופים. "בעוד קבוצת החטופים הראשונה הגיעה הביתה, היערכות לקראת שחרור הקבוצה השנייה" נכתב באתר.
 
אילו ברשת אל-ג'זירה, פרסמו  תמונה של אסירה ביטחונית מתחבקת עם בת משפחתה, ונכתב:  "האסירים השבויים התקבלו בברכה בבתיהם במזרח ירושלים ובגדה המערבית". בין האסירים הפלסטיניים ששוחררו: "יוסף מוחמד מוסטפא אתא מרמאללה, קוסאי האני עלי אחמד מבית לחם, ג'יברל ע'סאן איסמעיל ג'יבריל מקלקיליה, מוחמד אחמד סולימאן אבו רג'ב מאל-חליל ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אשפה תקשורתית
    לבנת חבלה 11/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תקשורת עלובה !!! יש עוד מאות חטופים בידי מפלצות מעוותות, ואתם חוגגים כאילו הכול מאחורינו. אתם זורים מלח על פצעים מדממים של משפחות שיקיריהן נתונים המחילות ומנהרות, מראים שבויים חייכניים שכאילו חזרו מנופש ובכך עושים שרות נהדר לחמאס/דאע"ש. איפה הרגש ? השכל ? איזו תקשורת עלובה.
    סגור